کد خبر: ۵۷۳۴
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
انتظار ما از مجلس شورای اسلامی مشخص است و من این موضوع را به تک تک نمایندگانی که دیدار کرده‌ام؛ بار‌ها و بار‌ها گفته‌ام. انتظار ما، همکاری مجلس برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نجاتگران هلال احمر است.

زهره الهیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان ستادی صلح با رئیس جمعیت هلال احمر و دبیرکل این جمعیت دیدار‌های جداگانه‌ای داشت.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند در این دیدار گفت: انتظار ما از مجلس شورای اسلامی مشخص است و من این موضوع را به تک تک نمایندگانی که دیدار کرده‌ام؛ بار‌ها و بار‌ها گفته‌ام. انتظار ما، همکاری مجلس برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نجاتگران هلال احمر است. این نجاتگران با حضور در پایگاه‌های امداد و نجات در هر ماه ۲۴۰ ساعت شیفت کاری دارند و به جای حقوق تنها یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حق الزحمه دریافت می‌کنند در حالی‌که بیمه هم نیستند.

پیرحسین کولیوند: انتظار ما از نمایندگان مجلس کمک به استخدام نجاتگران هلال احمر است

کولیوند تاکید کرد: این مهم‌ترین کاری است که در دستور کار دارم و این دین برگردن شما نمایندگان مجلس است که در این مسیر همراهی و حمایت کنید.

همچنین یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در دیداری جداگانه، هشتمین روز ایام الله دهه فجر را به زهره الهیان تبریک گفت و یادآوری کرد: امروز هشتمین روز از دهه مبارک فجر به عنوان «انقلاب اسلامی، تکریم بانوان و تحکیم بنیان خانواده» نام‌گذاری شده و این روز را به شما و دیگر بانوان، به ویژه امدادگران و نجاتگران زن جمعیت هلال احمر تبریک عرض می‌کنم.»

دبیرکل جمعیت هلال احمر در این دیدار تاکید کرد: مودت، همدلی و وحدت لازمه تعالی در جمعیت هلال احمر است و این تعالی که هر روز در حال فزونی است؛ سرمایه اجتماعی بزرگی برای ایران ساخته است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر