کد خبر: ۶۰۹۴
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
در این دیدار‌ها و جلسات انجام شده از نمایندگان صلیب سرخ درخواست کردیم تا برای رفع تحریم‌های ظالمانه‌ای که به وجود آمده تلاش کنند.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر در صدو چهل و پنجمین جلسه شورای عالی این جمعیت، مهمترین مسائل و چالش‌های روز هلال‌ احمر را لزوم تقویت انبار‌های امدادی، ارتقای آمادگی هلال‌ احمر برای مواجهه با حوادث طبیعی در تهران و سراسر کشور و همچنین پیگیری حقوق امدادگران عنوان کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌ احمر؛ پیرحسین کولیوند گفت: در جلسات قبلی شورای عالی وعده تاسیس سه شعبه جمعیت هلال‌ احمر در استان تهران را دادیم که به آن وعده عمل کردیم و امروز همه شهرستان‌های استان تهران دارای یک شعبه‌ی جمعیت هلال‌ احمر هستند.

درخواست زئیس هلال احمر از صلیب سرخ جهانی برای رفع تحریم‌های ایران

کولیوند افزود: جمعیت هلال‌احمر در حال ساخت یک شهرک آموزشی است تا مردم به صورت شبیه‌سازی شده با مخاطرات طبیعی آشنا شوند، این شهرک به عنوان یک الگو برای جمعیت‌های دیگر کشور‌ها نیز قابل استفاده است.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر در خصوص وضعیت بودجه سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: جمعیت هلال‌ احمر در بودجه سال ۱۴۰۱ به موفقیت‌های خوبی رسیده و امید داریم تا مشکلات جمعیت به زودی برطرف شود.

کولیوند به دیدار‌های انجام شده با نمایندگان صلیب سرخ و سازمان ملل متحد در هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در این دیدار‌ها و جلسات انجام شده از نمایندگان صلیب سرخ درخواست کردیم تا برای رفع تحریم‌های ظالمانه‌ای که به وجود آمده تلاش کنند.

رئیس هلال‌ احمر در ادامه با اشاره به موجودی انبار‌های جمعیت بعد از سیل‌های اخیر تاکید کرد: وقوع سیل‌های گذشته باعث شد تا موجودی انبار‌های جمعیت به میزان قابل توجهی کاهش یابد، به همین منظور مکاتباتی را با وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران انجام دادیم که امید است موجودی مورد نیاز انبار‌ها با تدبیر آن‌ها به زودی تامین شده و افزایش پیدا کند.

به گفته‌ی دکتر پیرحسین کولیوند، امدادگران جمعیت هلال‌ احمر در شرایطی که به خاطر برودت هوا مسیر‌ها مسدوده شده، با صورت‌های یخ زده به مردم کمک می‌کنند، اما مشکلات استخدامی آن‌ها هنوز پابرجاست.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر در پایان با بیان اینکه در حال حاضر معاش ۱۲ هزار امدادگر با سخت‌ترین شرایط تامین می‌شود افزود: امروز حقوق سربازان وظیفه از امدادگران جمعیت هلال‌ احمر بیشتر است و من تمام تلاشم این است که معیشت این عزیزان با شرایط مناسب تری تامین شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر