کد خبر: ۶۰۸۰
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
با حکم پیرحسین کولیوند «سرپرست هسته مرکزی گزینش»، «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» و «مشاور رئیس» جمعیت هلال احمر منصوب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر در احکامی «سرپرست هسته مرکزی گزینش»، «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» و «مشاور رئیس» جمعیت هلال احمر را منصوب کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند با ابلاغ احکامی جداگانه «عباس حقیری لیمودهی» را به عنوان سرپرست هسته مرکزی گزینش، «نامدار عبدالهیان» را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس و «همایون یوسفی» را به عنوان مشاور رئیس جمعیت هلال احمر منصوب کرد.

۳ انتصاب جدید در هلال احمر

در متن حکم رئیس جمعیت هلال احمر خطاب به همایون یوسفی آمده است:

مأموریت‌های متعدد و گسترده جمعیت، به کارگیری ظرفیت‌های مختلف برای نیل به اهداف آن را ضروری کرده است. از این رو انتظار دارم جنابعالی با بهره گیری از توان علمی و تخصصی خویش و با نگاه کارشناسانه خود با مطالعه و بررسی حوزه‌های مرتبط جمعیت و در نظر گرفتن قوانین، مقررات و ضوابط مربوطه، کمک‌های فکری و راهکار‌های اجرایی خود را ضمن تعامل مستمر و مؤثر با مدیران و معاونین جمعیت به منظور ایجاد برنامه‌های مدون و حساب شده در راستای ارتقای توانمندی‌ها و بهبود مدیریت کلان فعالیت‌ها در اختیار اینجانب قرار دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در جهت رسیدن به اهداف ماندگار این جمعیت گام‌های اساسی برداشته و در این راستا ضمن ارائه نقطه نظرات مشورتی نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی با حوزه‌های تخصصی و فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

پیرحسین کولیوند در متن حکم «عباس حقیری لیمودهی» آورده است:

با توجه به تعهد، تدین و تجارب جنابعالی و هماهنگی به عمل آمده با دبیر محترم هیات مرکزی گزینش جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به عنوان سرپرست هسته مرکزی گزینش جمعیت هلال احمر منصوب می‌شوید. امید است با سرلوحه قرار دادن دقیق قوانین و مقررات جاری گزینش کشور و با رعایت اصول قانون مداری و منشور اخلاقی در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

سلامتی و سعادت و مزید توفیقات جنابعالی را در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و نصب العین قرار دادن رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به منظور رشد عملکرد و ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های گزینش در جهت سلامت نظام اداری و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

متن حکم رئیس جمعیت هلال احمر خطاب به نامدار عبدالهیان به شرح زیر است:

نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

قدر مسلم، اهمیت قوانین و مقررات جاری کشور که چارچوب تعاملات دستگاه‌های مختلف می‌باشد، مبین بسیاری از ارتباطات حقوقی فی مابین است.

از این رو با عنایت به گستره وسیع ماموریت‌ها و اهداف جمعیت، از جنابعالی انتظار دارم ضمن تعامل سازنده و مؤثر با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف سازی اهداف و برنامه‌ها و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به مأموریت‌های جمعیت هلال احمر و با بهره گیری مؤثر و کارآمد از قوانین و مقررات و نظرات کارشناسان و صاحبنظران با جدیت و تلاش مستمر، تمام ظرفیت، توان و تجارب ارزنده فردی و اجتماعی خویش را در راستای ارتقای کیفی فعالیت ها، به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی املاک، ساماندهی و برنامه ریزی به منظور استفاده صحیح و بهینه و بهره برداری مناسب از موقوفات و املاک و حفظ صرفه و صلاح جمعیت در تمامی معاملات و تفاهم نامه‌های بین بخشی و دفاع از حقوق قانونی و وظایف مصوب در رفع تعارضات حقوقی مربوطه، به کار گیرید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در جهت رسیدن به اهداف ماندگار این جمعیت گام‌های اساسی برداشته و در این راستا ضمن ارائه نقطه نظرات مشورتی نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی با حوزه‌های تخصصی و فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری اسلامی) به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف پیروز و سربلند باشید.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر