کد خبر: ۶۲۱۳
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
بالغ بر ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ از ۲۱ دی ماه تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در شرکت تجهیزات پرشکی هلال ایران تولید شده است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به این که همچنان شرکت تدارکات پزشکی هلال احمر با تمام توان به تولید سرنگ ادامه می‌دهد از تولید بیش از ۲۷ میلیون انواع سرنگ در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از جمعیت هلال احمر؛ علیرضا عسکری، در خصوص تولید سرنگ در این مجموعه گفت: از ۲۱ دی ماه سال جاری تا روز ۲۰ بهمن ماه در مجموع سرنگ ۵ میل با سرسوزن G ۲۲ به تعداد ۸ میلیون و ۳۵۲ هزار عدد تولید شده است.

وی افزود: همچنین سرنگ ۲ میل با سرسوزن G ۲۳ به تعداد ۱۳ میلیون و ۳۹۲ هزار عدد، سرنگ ۱۰ میل با سرسوزن G ۲۱ به تعداد یک میلیون و ۵۵۵ هزار عدد و سرنگ ۵ میل سه تکه با سرسوزن G ۲۲ به تعداد ۲ میلیون و ۱۶ هزار عدد تولید شده است.

در یک ماه؛ تولید ۲۷ میلیون «سرنگ» توسط سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر ادامه داد: سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با تمام توان در عرصه تولید فعالیت می‌کند تا نیاز‌های حوزه پزشکی کشور را تامین و تلاش می‌کند تا موانع این عرصه را نیز برطرف کند. در همین راستا تولید سرنگ ۲ میل سه تکه با سرسوزن G ۲۳ به تعداد یک میلیون و ۷۲۸ هزار عدد نیز در ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت.

عسگری تصریح کرد: همچنین سرنگ انسولین G ۳۰ که از اقلام مهم عرصه تدارکات پزشکی است نیز به تعداد ۸۳۱ هزار عدد تولید شد.

لازم به ذکر است مجموعا بالغ بر ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار سرنگ از ۲۱ دی ماه تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری در شرکت تجهیزات پرشکی هلال ایران تولید شده است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر