کد خبر: ۵۹۲۳
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم نیز به ۱۲ میلیون تومان و قیمت نیم سکه ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان اعلام شد.

بر اساس اعلام امروز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم نیز به ۱۲ میلیون تومان رسید.

قیمت نیم سکه امروز ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان اعلام شد.

سکه طلا ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۱.۸۷۸ دلار (یک هزار و ۸۷۸ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۱۱هزار تومان معامله می‌شود.

البته قیمت سکه روز گذشته (دوشنبه ۲۵ بهمن) به ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید و نیم سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان رسید، قیمت هر مثقال طلا نیز پنج میلیون و ۲۳۸ هزار تومان و اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۸۵۵ دلار و ۱۹ سنت معامله شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر