کد خبر: ۶۰۶۱
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
هر زمانی که مددجویان احراز هویت شوند و مشخص شود که خانواده‌ای، مددجو است هزینه گاز مصرفی به صورت بستانکار در دوره زمانی بعدی محاسبه خواهد شد.

مدیرکل مددکاری کمیته امداد امام خمینی از اجرای طرح قبض رایگان گاز برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: مددجویانی که قبل از این قبض گاز پرداخت کردند بستانکار می‌شوند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، علی اکبری افزود: هر زمانی که مددجویان احراز هویت شوند و مشخص شود که خانواده‌ای، مددجو است هزینه گاز مصرفی به صورت بستانکار در دوره زمانی بعدی محاسبه خواهد شد.

علی اکبری افزود: کمیته امداد با تمام توان و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود ازجمله نرم افزار امداد هوشمند و تبادل اطلاعات پیامکی، مددجویان را به صورت متمرکز شناسایی می‌کند و اطلاعات آن را درج خواهد کرد.

مددجویانی که قبض گاز پرداخت کردند بستانکار می‌شوند

علی اکبری افزود: با توجه به نزدیک بودن پایان سال لازم است مددکاران توجیهات لازم را برای مددجویان خود داشته باشند و اینکه قانون چگونه می‌تواند کمک کند و هم اینکه اطلاعات مددجویان را جمع آوری کند و سریعتر به مراجع مربوطه ارائه کند.

علی اکبری تاکید کرد که این قانون برای سال آینده نیز لازم الاجراست و زیرساخت‌های لازم به منظور نحوه بهینه تبادل اطلاعات از هم اکنون آماده شود.

علی اکبری درباره منازل استیجاری مددجویان که متعلق به خیرین است گفت شیوه نامه اجرایی این دستورالعمل از طریق اطلاعات تبادل شده کمیته امداد با شرکت گاز در سطح ملی، اجرا خواهد شد.

وی در مورد مناطق و روستا‌هایی که گاز کشی هم ندارند گفت تدابیر لازم برای این که در جق آن‌ها هم ظلم نشود اندیشیده شده است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر