کد خبر: ۶۳۳۱
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴
در اولین پیش فروش یکساله محصولات سایپا که در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است خودرو‌های شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا. اس عرضه می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی، اولین پیش فروش یکساله محصولات خود را از پنج شنبه (۱۲ اسفندماه) برای مادران دارای دو فرزند و بیش‌تر آغاز می‌کند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سایپانیوز، اولین پیش فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۲ اسفندماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز برای ۵ محصول به اجرا در می‌آید.

خودرو‌های که در طرح یاد شده عرضه می‌شود شامل شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا. اس است.

شرایط پیش فروش محصولات سایپا ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد

زمان تحویل این خودرو‌ها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در پیش فروش یکساله ثبت نام کنند.

بر اساس این گزارش، اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد، پس از برگزاری قرعه کشی و در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه (برای یک خودرو) میسر می‌شود.

در این میان فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت ۳ روز اعلام خواهد شد و لازم به ذکر است که متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین، هیچگونه وجهی واریز نخواهند کرد. پس از قرعه کشی، منتخبین این طرح ضرورت دارد در مدت ۳ روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

گفتنی است در پیش فرو ش یکساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر