- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
گروه خودروسازی سایپا؛ در راستای عمل به ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور، مدت زمان خدمات پس از فروش محصولات خود را به ۳ سال (۶۰ هزار کیلومتر) افزایش میدهد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سایپانیوز؛ مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا با اشاره به ارتقاء سطح خدمات، گفت: در راستای ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور و تاکید بر افزایش مدت زمان خدمات پس از فروش خودروها با هدف جلب رضایت مردم، گروه خودروسازی سایپا، خدمات پس از فروش محصولات خود را ارتقاء میدهد.
سید محمدرضا موسوی با بیان اینکه شاخص کیفی خودروهای تولیدی این مجموعه رو به بهبود است و این روند در ماههای آتی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، افزود: از سال گذشته خدمات پس از فروش خودرو شاهین ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شد و این امر در مورد سایر محصولات امسال نیز اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا تصریح کرد: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته در گروه سایپا، امسال خدمات پس از فروش سایر محصولات از جمله تیبا، ساینا و کوییک به ۳ سال و یا ۶۰ هزار کیلومتر افزایش خواهد یافت.
وی گفت: پس از نهایی شدن الزامات مرتبط با افزایش مدت زمان گارانتی خودروها، نحوه اجرای این دستورالعمل به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.
موسوی تاکیدکرد: رضایتمندی مشتریان همواره از برنامههای کلیدی گروه خودروسازی سایپا بوده است، لذا در سال ۱۴۰۱ تلاش خواهد شد تا به تمام تقاضاهای مردمی، پاسخ داده شود.