کد خبر: ۶۴۴۷
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
برای ایام تعطیلات نوروزی، براساس برنامه‌ریزی انجام شده، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از ۵ ایستگاه پروازی تهران، کرمان، مشهد مقدس، شیراز و تبریز با زمان‌بندی مشخص به مقصد دمشق پروار می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز‌های فوق‌العاده «هما» در ایام نوروز به فرودگاه دمشق خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز، حسین جهانی با اعلام این خبر گفت: برای ایام تعطیلات نوروزی، براساس برنامه‌ریزی انجام شده، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از ۵ ایستگاه پروازی تهران، کرمان، مشهد مقدس، شیراز و تبریز با زمان‌بندی مشخص به مقصد دمشق پروار می‌کند.

برقراری پروازهای «هما» به سوریه

وی در ادامه گفت: پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد دمشق از دهم اسفندماه سال جاری انجام و تا ۱۹ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. پرواز‌های این مسیر به صورت روزانه انجام خواهند شد.

جهانی در خصوص سایر پرواز‌های «هما» به فرودگاه دمشق، گفت: پرواز از فرودگاه مشهد مقدس به فرودگاه دمشق از دیگر پرواز‌های برنامه‌ریزی شده است. پرواز‌های این مسیر از تاریخ ۱۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۶ فروردین سال آینده برقرار می‌گردد. پرواز‌های این مسیر در روز‌های شنبه و یک‌شنبه در بازه زمانی یاد شده انجام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به پرواز «هما» از فرودگاه کرمان به دمشق اشاره کرد و افزود: پرواز‌های فرودگاه کرمان از ۲۰ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۱ فروردین سال بعد ادامه دارد. پرواز‌های "هما" از این فرودگاه به مقصد دمشق در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در مدت یاد شده انجام می‌شود.

وی در خصوص سایر پرواز‌های «هما» به مقصد فرودگاه دمشق، گفت: "هما" از فرودگاه‌های شیراز و تبریز به دمشق یک پرواز انجام خواهد داد. پرواز فروگاه شیراز در روز اول فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود. پرواز فرودگاه تبریز نیز در روز ۲۵ اسفندماه سال جاری به مقصد فرودگاه دمشق انجام می‌شود.

جهانی در پایان گفت: همچنین در تعطیلات نوروز، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» پرواز‌هایی را به مقصد فرودگاه نجف برنامه‌ریزی نموده است. طبق برنامه، "هما" روزانه یک پرواز به فرودگاه نجف اشرف انجام خواهد داد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر