کد خبر: ۶۵۲۳
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
صدور بیمه نامه عمر و حوادث انفرادی نوروزی از طریق سیستم جامع عمر برای ایام نوروز ۱۴۰۱ را از تاریخ ۲۰ اسفندماه آغاز کرد.

شرکت سهامی بیمه ایران، در آستانه فرارسیدن سال نو صدور بیمه نامه عمر و حوادث انفرادی نوروزی از طریق سیستم جامع عمر برای ایام نوروز ۱۴۰۱ را از تاریخ ۲۰‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۴۰۰ آغاز کرد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، شرکت سهامی بیمه ایران، در آستانه فرارسیدن سال نو و ایام نوروز باستانی ایرانیان، با هدف افزایش آرامش خانواده‌ها، توسعه بیمه‌های زندگی و اشاعه فرهنگ ارایه بیمه نامه به عنوان هدیه نوروزی، صدور بیمه نامه عمر و حوادث انفرادی نوروزی از طریق سیستم جامع عمر برای ایام نوروز ۱۴۰۱ را از تاریخ ۲۰‏‏‏/۱۲‏‏‏/۱۴۰۰ آغاز کرد.

هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به سامانه بیمه ایران من با پرداخت حداقل حق بیمه و تعهدات بیمه‌ای مناسب، از مزایای این بیمه نامه بهره‌مند شوند.

آغاز طرح نوروزی صدور بیمه نامه عمر و حوادث انفرادی بیمه ایران

فاطمه برهمن مدیر کل بیمه‌های اشخاص با اعلام این خبر افزود: این ‏طرح نوروزی از بیست اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور آغاز می‌گردد و تمامی هموطنان و مردم عزیز ایران، می‌توانند با پرداخت ‏ ۱۲۵ هزار ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده پوشش تکمیلی حادثه) بعنوان حق بیمه، تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۱ تحت ‏پوشش این بیمه نامه قرار گیرند. ‏

وی در خصوص میانگین سنی بیمه شدگان، سرمایه فوت و سایر تعهدات این بیمه نامه نیز اظهار داشت: بازه زمانی سن بیمه شدگان، بدون محدودیت سنی (از بدو تولد تا ۱۰۰ سالگی) ‏در نظر گرفته شده ومدت قرارداد کوتاه مدت و از ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ روز ‏‏۲۰ فروردین ۱۴۰۱ است. ‏ همچنین سرمایه فوت این بیمه نامه ۲۰۰ میلیون ریال و پوشش تکمیلی فوت بر اثر ‏حادثه نیز ۲۰۰ میلیون ریال (مازاد بر سرمایه فوت به هر علت) می‌باشد. ‏

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر