کد خبر: ۶۳۸۴
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
برای گسترش فرهنگ بیمه در سطح کشور و رفع نیاز مشتریان و بازار به دنبال اجرای طرح‌های جدید هستیم.

مدیرعامل بیمه ایران به همراه خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌ها و مونسان مدیر دفتر کل هیات مدیره از شعبه‌های ۱۵ آبان، آزادی، نمایشگاه و شمیران بازدید کردند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از بیمه ایران، حسن شریفی در بازدید از این شعبه‌ها ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان بخش‌های مختلف، از تلاش‌های همکاران، صمیمانه قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه ایران همچنین نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان و مراجعین را از نزدیک بررسی و توصیه‌هایی جهت بهبود روند اجرایی و خدمات مورد نیاز بیمه گذاران و زیان دیدگان ارائه کرد و تاکید کرد: واحد‌های اجرایی و شعب ما ارتباط مستقیمی با بیمه گذاران دارند. از این رو برای حل مشکلات شعب و بیمه گذاران، طرح بازدید میدانی از شعب در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل بیمه ایران: برای رفع نیاز مشتریان و بازار به دنبال اجرای طرح‌های جدید هستیم

وی در ادامه افزود: امروزه نیاز‌های جدیدی در بازار بیمه کشور مطرح است و بیمه ایران بعنوان راهبر بازار بیمه کشور، در صدد پاسخگویی به این نیاز‌ها است؛ بنابراین برای گسترش فرهنگ بیمه در سطح کشور و رفع نیاز مشتریان و بازار به دنبال اجرای طرح‌های جدید هستیم.

حسن شریفی در این دیدار بر تامین ساختمان مناسب برای شعب و همکاران، تقویت تعامل شعب با شبکه نمایندگی و پاسخگویی مناسب به نمایندگان تاکید کرد و در ادامه افزود: همین ارتباط باید بین واحد‌های صف و ستاد با شعب برقرار گردد.

مدیرعامل بیمه ایران: برای رفع نیاز مشتریان و بازار به دنبال اجرای طرح‌های جدید هستیم

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر