- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
- محمد اسلامی: آژانس بین المللی انرژی اتمی بی طرف باشد
حسن شریفی: سیاست اصلی بیمه ایران شفاف سازی و خدمت رسانی بی منت به مردم است
نشست مدیران بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و مدیران اجرایی استان تهران در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی، در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به برنامه ریزی مهم و مسئولانهای که در پیش روی شرکت قرار دارد، گفت: سیاست اصلی ما در بیمه ایران، شفاف سازی و خدمت رسانی بی منت، متواضعانه و خردمندانه به مردم است.
وی در ادامه با سپاس و قدردانی از خدمات مدیران پیشین، اعضای هیات مدیره و همه کارکنان، اظهار داشت: برای حفظ و نگهداشت بیمه ایران بعنوان میراثی که از بزرگان به ما رسیده، همه باید تلاش نماییم تا این امانت را به بهترین شکل ممکن به آیندگان تحویل نماییم، از این رو یکی از ضرورتهای اصلی ما در همه سطوح مدیران، کارکنان و شبکه فروش، انسجام و همبستگی میباشد.
قطعا اگر این انسجام نهادینه شود میتوانیم به یک توسعه پایدار برسیم. در مدت کوتاه حضور خود در بیمه ایران به عنوان مدیرعامل، این موضوع را با جدیت دنبال کردم و تلاش خواهم کرد از آن برای هدایت و اجرای اهداف راهبردی استفاده نمایم.
مدیرعامل بیمه ایران یکی دیگر از برنامههای خود را دیدار با همکاران در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان بازدید از همه شعب برای ما فراهم نشد، ولی با برنامه ریزی صورت گرفته در سال جدید از نزدیک با همکاران دیدار خواهم داشت.
وی در ادامه به موضوع تالار گفتگو که در پرتال شرکت راه انداری شده پرداخت و افزود: با همفکری، استفاده از نظرات همکاران در شعب و نمایندگیها با خرد جمعی در جهت توسعه بازار و افزایش سودآوری حرکت خواهیم کرد و میخواهیم با روحیه جهادی مخلصانه و عملگرا، تمام و کمال در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم و به همین جهت با حذف برنامههای اضافی و در جهت خدمت رسانی و ارائه خدمات پس از فروش به بیمه گذاران و مشتریان همدل و همراه خواهیم بود و از همه همکاران میخواهم نقطه نظرالت خود را در تالار گفتگو به اشتراک بگذارند تا شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.
شریفی یکی از اولویتهای خود را توجه به کرامت افراد وارزش نهادن به کارکنان دانست و تاکید کرد: همکاران ما در همه سطوح باید بعنوان یک انسان شریف مورد توجه قرار بگیرند تا احساس خوبی برای کار کنار همدیگر داشته باشند.
با اخلاق حرفهای زمینه خدمت رسانی بیمنت را فراهم کنیم، همه ما باید برای اعتلای نام شرکت تمام تلاش خود را به کار ببریم و در این راه به همفکری و همراهی همه نیاز داریم، من به خرد جمعی اعتقاد دارم و مطابق تعالیم قرآنی نظرات شورایی را قبول دارم.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران مهمترین هدف شرکت را برگزاری با شکوه و موفقیت آمیز مجمع سالانه و ارائه صورتهای مالی برشمرد و تاکید کرد: صورتهای مالی بیانگر عملکرد یک ساله شرکت و نتیجه تصمیمات و تلاشهای مالی مدیران و کارکنان است. برگزاری موفق مجمع اولین و مهمترین اولویت شرکت است.
همچنین با رشد فزاینده جامعه و زیاد شدن پیچیدگیهای آن، توسعه بیمه گری هوشمند، توسعه فناوری، روزآمد کردن سیستمهای شرکت با هدف بستر سازی خدمات رسانی به مردم، پیگیری مطالبات معوق و شفاف سازی به تبع دولت مردمی، ایجاد اتاق فکر شیشه ای، استفاده از تحربیات و ظرفیتهای شبکه فروش، پالایش شبکه فروش، گسترش خدمات پس از فروش، فروش هوشمند و آنلاین بیمه نامه با بالاترین کیفیت برای ایجاد رضایت نهایی در بیمه گذار، از دیگر اولویتهای ما خواهد بود، تا بتوانیم نقش آفرینی پررنگ تری در عرصه اقتصاد کشور و صنعت بیمه داشته باشیم.