کد خبر: ۶۵۵۷
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
با پیگیری و هماهنگی گمرک و دستگاه‌های مرتبط، برای ایمن سازی و تعیین تکلیف محموله‌های خطرناک و قابل اشتعال در فرودگاه امام (ره) برای ۱۷ تن کالا، ۶۴۰ اظهارنامه متروکه صادر شد.

سخنگوی گمرک گفت: با پیگیری گمرک فرودگاه امام (ره)، دادستان تهران و استانداری، عصر امروز برای ۱۷ تن کالای قابل اشتعال و خطرناک ۶۴۰ اظهارنامه متروکه توسط گمرک صادر و تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

به گزارش اکوپل نیوز، سید روح الله لطیفی گفت: با پیگیری و هماهنگی گمرک و دستگاه‌های مرتبط، برای ایمن سازی و تعیین تکلیف محموله‌های خطرناک و قابل اشتعال در فرودگاه امام (ره) برای ۱۷ تن کالا، ۶۴۰ اظهارنامه متروکه صادر شد.

وی افزود: با حضور دادستان تهران، رئیس سازمان اموال تملیکی، مدیرکل گمرک فرودگاه امام (ره) و معاونین دادستان، محموله‌های متروکه بارگیری و تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

سخنگوی گمرک تاکید کرد: برای تسریع در ترخیص کالا و اعمال حاکمیت و پیاده سازی قوانین تجارت، گمرک کشور مصمم است و تلاش می‌کند تا کالا‌هایی که با رعایت قوانین کشور وارد شدند را در حداقل زمان ترخیص کند و برای آن دسته از کالا‌هایی که به هر دلیل شرایط ترخیص را دارا نبودند با همکاری و اقدام به موقع سازمان‌های مرتبط و ذیمدخل در اسرع وقت تعیین تکلیف کند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر