کد خبر: ۶۵۷۳
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
براساس تازه‌ترین آمار قریب به ۶۰۰ هزار نفر از شهروندان تهران در سامانه www.saman.mrud.ir ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام اینکه نام نویسی در طرح نهضت ملی مسکن تا ۲۹ اسفند ادامه دارد از مشارکت قریب به ۶۰۰ هزار نفر در طرح مذکور خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت خواه گفت: براساس تازه‌ترین آمار قریب به ۶۰۰ هزار نفر در سامانه www.saman.mrud.ir ثبت نام کرده اند.

وی با یادآوری اینکه هنوز ثبت نام برای مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن ادامه دارد، گفت: ۱۲۴ هزار نفر متقاضی مرد مجرد در این طرح ثبت نام داشته اند.

۶۰۰ هزار تهرانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

محبت خواه با دعوت از مالکان برای استفاده از تسهیلات نهضت ملی مسکن برای نوسازی و ساخت تصریح کرد: ۱۱۷ هزار نفر نیز متقاضی استفاده از تسهیلات کم بهره بانکی در طرح مذکور هستند که در تهران ۴۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد ساخته شده است که به افراد فرم ج سبز تعلق می‌گیرد و در شهر‌های استان این میزان ۳۰۰ میلیون تومان گزارش شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ۶۸۱۰ نفر را واجد شرایط اولیه در طرح مذکور از میان ۲۰۰ هزار نفر متقاضی پالایش شده تاکنون عنوان کرد و افزود: پالایش متقاضیان در تهران ادامه دارد و ۴۰۰ هزار نفر در انتظار پالایش هستند.

محبت خواه در پایان تصریح کرد: متقاضیانی که مدارکشان را کامل بارگذاری نکرده اند و یا ثبت نام غلط داشته اند تا ۲۹ اسفندماه فرمت دارند تا نسبت به انجام ثبت نام صحیح اقدام نمایند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر