کد خبر: ۶۶۱۵
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
بامداد امروز یگان موشکی سپاه پاسداران با استفاده از موشک‌های بالستیک یکی از مقر‌های سری سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل مرکز اقلیم شمال عراق را مورد هدف قرار داد.

مقر صهیونیست‌ها در اربیل با موشک‌های فاتح ۱۱۰ هدف قرار گرفت.

به گزارش اکوپل نیوز، بامداد امروز یگان موشکی سپاه پاسداران با استفاده از موشک‌های بالستیک یکی از مقر‌های سری سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل مرکز اقلیم شمال عراق را مورد هدف قرار داد.

این موشک‌ها از نوع فاتح-۱۱۰ با برد ۳۰۰ کیلومتر بوده و از یکی از پایگاه‌های موشکی سپاه در شمالغرب کشور شلیک شده است.

سپاه پاسداران مقر صهیونیست‌ها در اربیل را با موشک‌های فاتح ۱۱۰ هدف قرار داد

فاتح-۱۱۰ موشک بالستیک سوخت جامد با ۳۳۲۰ کیلوگرم وزن است که از این میزان ۴۴۸ کیلوگرم آن مربوط به وزن سرجنگی این موشک است.

نمونه‌ها مختلف خانواده موشک‌های فاتح که شامل نمونه‌های مختلف موشک فاتح-۱۱۰ با برد ۳۰۰ کیلومتر و موشک فاتح-۳۱۳ با برد ۵۰۰ کیلومتر می‌شود، دقیق‌ترین و نقطه‌زن‌ترین موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌روند.

روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه زن تاکید کرد: تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سپاه نیوز؛ در پی شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن " مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها "، "روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس؛ شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم، تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر