کد خبر: ۶۸۹۴
۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸
ما نگران تلاش‌ها برای خروج سپاه پاسداران از فهرست [سازمان‌های تروریستی]هستیم...

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس خبری مشترک با همتای آمریکایی‌اش با تکرار ادعا‌های این رژیم علیه ایران گفت: "ما نگران تلاش‌ها برای خروج سپاه پاسداران از فهرست [سازمان‌های تروریستی] هستیم... حوثی‌ها که عامل آن‌ها هستند همین چند روز پیش حملات هولناکی به عربستان انجام دادند. امیدواریم که آمریکا صدای اسرائیل و بقیه کشور‌های منطقه را درباره این موضوع مهم بشنود".

به گزارش اکوپل نیوز، اشاره نفتالی بنت به حمله اخیر به مخازن شرکت نفت عربستان (آرامکو) در جده است که هدف موشک‌های نیروهای مسلح یمن قرار گرفت.

نفتالی بنت: نگران تلاش‌ها برای خروج سپاه پاسداران از فهرست تحریم‌ها هستیم

وزیر خارجه آمریکا هم در جریان سفرش به فلسطین اشغالی، اما با تاکید بر توافق اسرائیل و آمریکا بر سر مسئله هسته‌ای ایران گفت: "در مورد این مطلب اساسی که ایران هیچ وقت نباید به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند بین ما و اسرائیل تفاوتی وجود ندارد. اینکه ایران به برجام بازگردد یا نه هیچ تاثیری روی تعهد ما بر عدم دستیابی این کشور به سلاح هسته‌ای ندارد".

آنتونی بلینکن اضافه کرد: "امروز نخست‌ وزیر اسرائیل را در جریان پیشرفت‌های مربوط به مذاکرات احیای برجام گذاشتم.

این تبادل اطلاعات را همواره با اسرائیل انجام داده‌ایم و در آینده هم انجام خواهیم داد.

در مذاکرات چه به توافق برسیم و چه نرسیم، با اسرائیل و بقیه شرکایمان همکاری خواهیم کرد تا فعالیت‌های  ایران در منطقه را خنثی کنیم، مثل حملات اخیر نیروهای یمن به زیرساخت‌های غیرنظامی در امارات متحده عربی و عربستان، اعمالی که با حمایت ایران صورت می‌گیرند".

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر