کد خبر: ۷۰۷۹
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم (ص) توسط فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.یک نفر از روحانیون بـه علت شدت جراحات وارده در همان لحظه جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

استاندار خراسان رضوی گفت: ساعت ۱۴ امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم (ص) توسط فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از استانداری خراسان رضوی؛ یعقوبعلی نظری گفت: در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ضارب با سلاح سرد، به سه نفر روحانی (طلبه) حمله ور شد و آنان را مجروح کرد.

حمله با چاقو به سه طلبه در حرم امام رضا (ع) / یکی از طلاب جان خود را از دست داد

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: یک نفر از روحانیون بـه علت شدت جراحات وارده در همان لحظه جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند که وضعیت یک نفر از مضروبین وخیم گزارش شده است که تحت مراقبت‌های ویژه است.

نظری افزود: ضارب در لحظه اولیه دستگیر شده و موضوع در حال بررسی است و نتایج بررسی و جزئیات حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

اطلاعیه روابط عمومی آستان قدس رضوی درباره حمله به سه طلبه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم رضوی

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از آستان نیوز، همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، ساعتی پیش سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم (ص) توسط فردی که هویت آن در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

با هوشیاری زائران و تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

آستان قدس رضوی ضمن محکومیت این تعرض به ساحت مقدس حضرت رضا علیه السلام و روحانیت معزز، موضوع را تا حصول نتیجه و شناسایی عوامل پیگیری خواهد کرد و گزارش آن را متعاقبا به اطلاع مردم عزیز خواهد رساند.

جان باختن روحانی دوم در حادثه حرم رضوی صحت ندارد

قائم مقام امور مساجد مشهد از تکذیب خبر شهادت روحانی دوم در حادثه عصر امروز حرم رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع در گفتگو با ایسنا ضمن تکذیب خبر جان باختن طلبه دوم حادثه صحن پیامبر اعظم (ص) حرم رضوی اظهار کرد: این خبر فقط شایعه بوده که باعث نگرانی خانواده آنان نیز شده است.

در حال حاضر از بیمارستان خارج شده‎‌ام و به غیر از آقای اصلانی که اثرات جراحت‌های جنگ در جان باختن ایشان تاثیرگذار بود، ۲ طلبه دیگر در قید حیات هستند.

آقای اصلانی از ائمه جماعت خوب و موفق ما در حاشیه شهر مشهد بوده است.

وی افزود: البته حال یکی از طلبه‌ها وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده، اما عمل موفقیت‌آمیزی پشت‌سر گذاشته است. اتفاق خاصی برای طلبه سوم رخ نداده است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر