- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ابتدای سال ۱۴۰۱ از افزایش گارانتی تمامی محصولات این گروه صنعتی، از دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش خبر داد و این اقدام را مطابق با اجرای بند دوم فرمان هفتم از هشت فرمان رییس جمهوری محترم و در راستای راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت خواند.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایکوپرس، بابک سلاجقه مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز در این خصوص گفت: تمامی خودروهای مدل ۱۴۰۱ به بعد و خودروهایی که در اسفندماه سال گذشته با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شدهاند، مشمول افزایش دوره گارانتی هستند.
وی افزود: سامانه خدمات پس از فروش نیز هماکنون با این رویکرد به روزرسانی شده و برای خودروهای مشمول لحاظ خواهد شد.
همچنین دفترچه راهنمای خودرو که شرایط گارانتی محصولات ایرانخودرو در آن درج شده نیز اصلاح و به خودروهایی که از فروردین ماه به بعد تحویل شود، دفترچه جدید ارایه خواهد شد.
سلاجقه گفت: خودروهای پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، پارس، سمند و دنا تا پیش از این اقدام، دارای گارانتی دو ساله یا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و خودروهای دنا پلاس، رانا و رانا پلاس دارای گارانتی سه ساله یا ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش بودهاند که پس از اجرا شدن این طرح، گارانتی تمام این خودروها به سه سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، افزایش یافته است.
وی افزود: تمام تلاش گروه صنعتی ایران خودرو، افزایش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات است تا طبق منویات مقام معظم رهبری، هموطنان دغدغهای در این زمینه نداشته باشند، با این رویکرد شرکت ایساکو نیز همچنان در تلاش است با تسهیل و چابکسازی ارایه خدمات، هر چه سریعتر این مهم را تحقق بخشد.
لازم به ذکر است، مرکز پاسخگویی هوشمند ایران خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ همواره آماده ثبت درخواستها، دریافت نظرات و مسایل مشتریان این گروه صنعتی در راستای بهبود کیفیت ارایه خدمات است.