کد خبر: ۷۴۲۴
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
آن‌ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی‌ها و بزرگ نمایی‌هایی در متن‌های منتشر شده وجود دارد، اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است.

در پی انتشار عکس و گزارش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درباره سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکیه برای خرید سیسمونی، الیاس قالیباف، پسر او با انتشار پیامی عذرخواهی کرده و این سفر را اشتباه توصیف کرده است.

به گزارش اکوپل نیوز، روز گذشته بعضی از فعالان رسانه‌ای با انتشار عکس‌هایی در شبکه‌های اجتماعی از سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف به ترکیه برای "خرید سیسمونی نوزاد"خبر داده بودند.

در این گزارش‌ها اشاره شده بود خانواده آقای قالیباف که از استانبول به تهران برمی‌گشت، هنگام ورود به ایران بار سنگینی به همراه خود داشته‌اند.

الیاس قالیباف، پسر رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در اینستاگرام این سفر را تائید کرده و گفته «این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است».

"آن‌ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی‌ها و بزرگ نمایی‌هایی در متن‌های منتشر شده وجود دارد، اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می‌شود همه تهمت‌هایی که در گذشته به پدرم و خود آن‌ها زده شده است را صحیح جلوه دهد"

"بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می‌کنم و آن‌ها هم حتما باید عذرخواهی نمایند. "

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر