کد خبر: ۷۴۹۸
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
نمایندگان مجلس در توئیتر به هجمه‌هایی که این روز‌ها به رئیس مجلس شورای اسلامی وارد شده است، واکنش نشان دادند.

نمایندگان مجلس در توئیتر به هجمه‌هایی که این روز‌ها به رئیس مجلس شورای اسلامی وارد شده است، واکنش نشان دادند.

کدام نمایندگان مجلس از محمدباقر قالیباف حمایت کردند؟

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از خانه ملت؛ با توجه به اینکه این هفته نمایندگان مردم در خانه ملت برای سرکشی، به حوزه‌های انتخابیه سفر کرده اند و صحن علنی مجلس تشکیل نمی‌شود در توئیتر به هجمه‌هایی که به رئیس مجلس وارد شده است، واکنش نشان داده اند که در این گزارش به بخشی از این واکنش‌ها در فضای مجازی پرداخته شده است:

معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس یازدهم و عضو کمیسیون صنایع مجلس در توئیتی نوشت:

ارتقای پلیس، پایه گذار ‎پلیس زن و سامانه ‎ پلیس ١١٠، ‎هشتمین شهردار برتر دنیا که با تکیه بر توان داخلى پروژه‌هاى بزرگى، چون پل صدر و تونل نیایش را انجام داد، سردار جنگ و اکنون تنها کسی که در مجلس یازدهم شایستگی ریاست مجلس را دارد! با این حرف‌ها چیزى از ارزش‌های دکتر قالیباف کم نمی‌شود!

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

دکتر محمدباقر ‎قالیباف با مجاهدت‌های ماندگار در ‎دفاع مقدس، نیروی انتظامی، نیروی هوائی سپاه، شهرداری تهران و اکنون ریاست مجلس به عنوان مدیری ولائی، جهادی و انقلابی منشاء خدمات ماندگاری بوده و تلاش دشمنان داخلی و خارجی و مخالفان آقای قالیباف در تقابل با او راه به جایی نخواهد برد.

دروغ‌سازی و دروغ‌پراکنی از سوی دشمن، قدرت طلبان، نجومی بگیران و غارتگران بیت‌المال که برای حضور دوباره در قدرت و تداوم نابسامانی‌ها تلاش می‌کنند تعجب برانگیز نیست؛ از برخی نیرو‌های انقلابی و عدالتخواه در شگفتم که چرا حتی با تقطیع فیلم و دروغ پردازی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند...

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: حاشیه‌ها و تخریب‌ها به نظر عادی نیست!

لازم است دستگاه‌های امنیتی به سرعت درباره پرونده‌سازی سیاسی و امنیتی برای رئیس مجلس و تخریب او در ماجرایی که با مخالفت وی و عذرخواهی خانواده‌اش همراه بوده تحقیقات لازم را انجام داده و با عناصر پشت پرده احتمالی برخورد کنند.

مجتبی توانگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

تجربه نشان داده است که پروژه‌های محفلی دارای اهداف سیاسی در ابتدای امر گرچه توفیقاتی دارند، ولی در بلندمدت و با فرو نشستن غبارها، در نهایت به ضرر محفل طراحان تمام خواهد شد.

از ‎رئیس‌ مجلس انتظار می‌رود تا از پیگیری پرونده ‎پروژه‌بگیران محفلی دست نکشد.

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس در توئیتی نوشت:

فرق است میان آن‌ها که برای حلال نسنجیده ىِ خانواده خود عذرخواهی می‌کنند و آن‌ها که همدست و شریک حرام قطعی خانواده خود هستند.

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام، تایباد، باخرز و صالح آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخشی از توئیت خود نوشته است:

فشار‌ها علیه دکتر قالیباف یک برنامه طراحی شده است... ‎قالیباف مدیری عملگرا، میدانی و عاقل است. مشکل تندرو‌ها مدیریت عقلانی ‎مجلس است.

محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در توئیتی نوشت:

پروژه‌های سیاسی و امنیتی نمی‌تواند مجلس یازدهم را از ایستادن بر سر منافع مردم و مقابله با اقداماتی که مردم در آن‌ها جایی ندارند بازدارد.

پرونده سازی و جاسوس بازی، انحراف در سیاست ورزی امروز کشور است که امیدواریم دستگاه‌های امنیتی جلوی آن را بگیرند.

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بخش از توئیت خود نوشته است: فرق است بین کسی که فورا از خطا فاصله می‌گیرد با کسانی که با لجاجت و کینه نمک به زخم مردم می‌پاشند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر