کد خبر: ۷۷۳۸
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
شهدای مدافع حرم توطئه دشمن در مقابل انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی که توطئه بزرگ آتش افروزی دشمن برای نابودی انقلاب و اسلام ناب بوده را خنثی کردند و اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمنان حتی به ناموس مسلمانان هم رحم نمی‌کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور، گفت: راه برون رفت از استحاله فرهنگی اجرای همگانی فریضه امربه معروف و نهی از منکر و جهاد در راه خداست.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پلیس، حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» در یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران که با محوریت شهید والامقام حسین مشتاقی در شهرستان "نکا" برگزار شد، گفت: شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند و کمترین وظیفه ما در مقابل آنان گرامی داشت یاد آنان و حضور در مراسم بزرگداشت این عزیزان است.

اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمنان به ناموس مسلمانان رحم نمی‌کردند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این که این شهادت طلبی و جهاد در راه خدا در اسلام یک ارزش به شمار می‌رود، تصریح کرد: در اسلام ناب امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با ظالمان و اجرای عدالت ارزش است و ملتی که شهادت را سعادت بداند در مقابل دشمن سر خم نمی‌کند و همیشه پیروز است.

وی با بیان این که در اسلام آمریکایی شهادت و جهاد در راه خدا به عنوان یک ضد ارزش محسوب می‌شود، اظهار داشت: دشمنان ما برای رسیدن به اهداف خود شهادت طلبی را نوعی عقب ماندگی و ترویج خشونت معرفی می‌کنند.

ادیانی در ادامه با اشاره به این که جهاد در راه خدا ضامن حفظ اسلام و کشور در مقابل تهدیدات دشمن است، بیان داشت: امروز کشور ما در پیچ تاریخی سرنوشت سازی قرار دارد و اگر در جهاد تبیین، جهاد در راه خدا ترویج شود یقینا پیروزی از آن ملت ماست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور همچنین، تصریح کرد: راه برون رفت از استحاله فرهنگی، اضمحلال داخلی و مقابله با تهدیدات سخت دشمن خارجی عمل به دو فریضه امربه معروف و نهی از منکر و جهاد در راه خداست و خداوند متعال برای حراست از ما پدیده انسان ساز جهاد را قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان این که اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمنان حتی به ناموس مسلمانان هم رحم نمی‌کردند، گفت: شهدای مدافع حرم توطئه دشمن در مقابل انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی که توطئه بزرگ آتش افروزی دشمن برای نابودی انقلاب و اسلام ناب بوده را خنثی کردند.

وی در خاتمه، اظهار داشت: امروز به برکت جهاد و شهادت طلبی جوانان محور مقاومت در سراسر دنیا؛ ما به قدرت باز دارنده رسیدیم و با افتخار به جهانیان اعلام می‌کنیم که ایران اسلامی امروز از اقتداری مثال زدنی در دنیا برخوردار است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر