کد خبر: ۷۸۱۷
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
معاون بنیاد مسکن:
تاکنون ۴۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری تحت مسئولیت بنیاد به بانک برای عقد قرارداد معرفی شدند که از این تعداد حدود ۲۲ هزار واحد انعقاد قرارداد کردند.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملیات اجرایی حدود ۶۱ هزار واحد مسکونی شهری طرح نهصت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی گفت: تاکنون اراضی معادل ۷۷۵ هزار واحد طرح نهضت ملی به بنیاد مسکن معرفی شده است که بنیاد در حال بررسی آنهاست. چنانچه بر اساس کاربری، توپوگرافی و سایر مسائل امکان ساخت وجود داشته باشد این اراضی بعد از مرحله آماده‌سازی به مرحله ساخت می‌رسند.

۶۱ هزار واحد شهری طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت بنیاد وارد عملیات اجرایی شد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: تاکنون حدود ۸۵ هزار واحد پروژه برای بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در بخش شهری تعریف شده که از این تعداد معادل ۶۴ هزار واحد به پروژه‌ها تخصیص یافته است.

سهرابی همچنین از مراحل مختلف ساخت از آماده‌سازی تا مراحل اخذ پروانه و اجرای حدود ۶۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری تحت مسئولیت آن بنیاد خبر داد.

وی در خصوص ارایه تسهیلات به واحد‌های آماده ساخت نیز اعلام کرد: تاکنون ۴۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در مناطق شهری تحت مسئولیت بنیاد به بانک برای عقد قرارداد معرفی شدند که از این تعداد حدود ۲۲ هزار واحد انعقاد قرارداد کردند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر