کد خبر: ۸۳۵۰
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
در چنین شرایطی که جامعه نیاز به امید و آگاهی بخشی دارد، از صدا و سیما انتظار می‌رفت که هم صدا با مردم و مسئولان در افزایش احساس امنیت، امید و نشاط اجتماعی عمل کند.

با حضور فرمانده کل انتظامی کشور عملیات اجرایی و کلنگ زنی هزار و ۴۱۲ واحد سازمانی در ۷ استان و ۱۶ شهرستان به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» در آیین عملیات اجرایی و کلنگ زنی هزار و ۴۱۲ واحد سازمانی در ۷ استان و ۱۶ شهرستان با عنوان طرح شهید سپهبد "قاسم سلیمانی" (ویدئو کنفرانسی) اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری " مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تبریک ایام و اعیاد افزود: میلاد سراسر نور و باسعادت آقا علی بن موسی الرضا (ع) را به همه مردم عزیز ایران اسلامی و همرزمانم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه با اشاره به امنیت مطلوب و باثبات حاکم بر کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری"مدظله العالی"، با تلاش و حضور رزمندگان اسلام، نیرو‌های مسلح مقتدر، پلیس هوشمند و مقتدر و پشتیبانی مردم هوشیار و همیشه در صحنه، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و خدا را شاکریم که در چنین شرایطی افتخار خدمتگزاری برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه را داریم.

وی با تاکید بر لزوم پرداختن به جهاد تبیین ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری "مدظله العالی" امروز توجه بر جهاد تبیین و روشنگری در همه عرصه‌ها بر همه ما یک امر واجب و ضروری است؛ در شرایطی که دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن برخی حقایق، کوچک شمردن دستاورد‌های بزرگ کشور در همه عرصه‌ها هستند، وظیفه همگانی جهاد تبیین است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ما ظرفیت‌های بزرگی در کشور داریم، مطرح کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم؛ در شرایط تهدید، تحریم و شیطنت‌هایی که ایادی دشمن در داخل کشور دارند، توانستیم با لطف و عنایت خداوند متعال گام‌های بزرگی را در حوزه‌های مختلف علمی، پزشکی، دفاعی و ... برداریم.

سردار اشتری با اشاره به شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر در کشور مطرح کرد: در شرایطی که کرونا در جهان شیوع پیدا کرد، دانشمندان و پزشکان ما توانستند واکسن این بیماری را تولید کنند و امروز شاهدیم با واکسینه شدن اکثریت مردم، مرگ و میر ناشی از این بیماری به تعداد انگشت شمار و چه بسا صفر رسیده است.

انتقاد سردار «حسین اشتری» از صدا و سیما

سردار اشتری با اشاره به پیشرفت کشور در حوزه‌های دفاعی، مطرح کرد: ما پیشرفت‌های خوبی را در کشور داریم که محصول تلاش جوانان نخبه ما در عرصه‌های مختلف است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مجموعه عظیم فراجا نیز پیشرفت‌های خوبی داریم، گریزی بر دستاورد اخیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در شناسایی و دستگیری سارقان صندوق امانات یکی از شعب بانک ملی زد و اظهار داشت: در هفته گذشته، خبر یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌های دهه اخیر منتشر و موجب ناراحتی و نگرانی هموطنان گردید؛ پلیس پس از اطلاع از سرقت بانک ملی، در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و با وجود پیچیدگی صحنه جرم و حرفه‌ای بودن سارقان، با اقدامات فنی و شیوه‌های نوین کشف علمی جرایم، نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل اصلی سرقت در داخل و خارج از کشور کمتر از ۴۸ ساعت اقدام کرد.

وی افزود: این عملیات موفق پلیس که بازگشت امید، آرامش و احساس امنیت به جامعه را در پی داشت و نشانگر هوشمندی، واکنش سریع و اقتدار پلیس بود، تحسین و تمجید بسیاری از مسئولان ومردم عزیز را به همراه داشت و مردم و مسئولان سیل الطاف و محبت خود را به خادمان خودشان در حوزه نظم و امنیت ارزانی داشتند.

سردار اشتری مطرح کرد: در چنین شرایطی که جامعه نیاز به امید و آگاهی بخشی دارد، از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رفت که هم صدا با مردم و مسئولان در افزایش احساس امنیت، امید و نشاط اجتماعی عمل کند و به تشریح دستاورد‌های این موفقیت بزرگ بپردازد، اما متاسفانه در یکی از برنامه‌های خبری رویکرد رسانه ملی به جای پرداختن به این دستاورد عظیم و مهم، به گونه‌ای دیگر بود.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه وجود کارآگاهان مجرب، زبده و متخصص در پلیس، سرمایه بزرگی است، مطرح کرد: همکارانم با استفاده از تجربیات خودشان، بهره مندی از فناوری‌های هوشمند و نوین و علیرغم وجود اطلاعات کم در صحنه، سریع توانستند سارقان را شناسایی و دستگیر کنند و تقریبا به اکثر زوایای این پرونده دست یافتند.

وی با اشاره به حجم بالای کشفیات پلیس در این عملیات مهم و پیچیده خاطر نشان کرد: بنده از همه کسانی که در پیگیری سریع و به نتیجه رسیدن این پرونده و سوژه نقش داشتند قدردانی می‌کنم؛ انصافا همکارانم یک عملیات جهادی طی و انقلابی و در کوتاهترین زمان ممکن توانستند سارقان را شناسایی و دستگیر کنند که این دستاورد بزرگ برای کشور اقتدارافرین است.

سردار اشتری با گریزی بر رویکرد دشمن در کوچک نمایی دستاورد‌های بزرگ خاطر نشان کرد: بعضا این دستاورد بزرگ را مرهون لطف الهی، عنایت ویژه علی بن موسی الرضا (ع) و همت و هوشمندی همکارانم هستیم و خداوند را به پاس وجود چنین همکاران توانمند، هوشمند، مجرب و متخصص شاکرم.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گریزی بر آغاز عملیات اجرا و کلنگ زنی هزار و ۴۱۲ واحد خانه سازمانی در ۷ استان و ۱۶ شهرستان زد و گفت: معتقدم که در سبد معیشتی، تامین مسکن (سازمانی و ملکی) مهم‌ترین مولفه محسوب می‌شود، بنده و اعضاء هیئت رئیسه فراجا بهبود وضعیت معیشتی کارکنان انتظامی را به ویژه در حوزه تامین مسکن ملکی و سازمانی یک اولویت مهم می‌دانیم و اقدامات جدی به منظور تامین مسکن کارکنان در دستور کار است.

وی با اشاره به تعاملات فراجا با وزارت راه، مسکن و شهرسازی به منظور تامین مسکن ملکی و سازمانی نیرو‌های پلیس خاطر نشان کرد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی هزار و ۴۱۲ واحد خانه سازمانی در ۷ استان و ۱۶ شهرستان هستیم و ان شاءالله برنامه‌های مربوط به تامین مسکن ملکی کارکنان را هم طی دو برنامه مدون ۵ ساله دنبال می‌کنیم.

سردار اشتری تاکید کرد: بنده معتقد که همکارانم بایستی در حوزه مسکن دغدغه‌ای نداشته باشند تا ماموریت‌ها را با خیالی آسوده‌تر دنبال کنند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر