کد خبر: ۸۳۶۲
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
اگر همه نهاد‌ها چشمان بینا داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده کنند جامعه‌ای سالم خواهیم داشت و می‌توان سطح آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رساند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با تاکید بر نقش مهم همه نهاد‌ها در پیشگیری و کنترل جرم گفت: اگر همه ظرفیت‌های موجود نهاد‌های دست‌اندرکار احصا و دسته‌بندی شود دچار تشتت نمی‌شویم.

به گزارش اکوپل نیوز، اصغر جهانگیر در جلسه‌ای که با رویکرد ضرورت بررسی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در فراجا که با حضور قائم‌ مقام و مدیران کل ادارات مختلف این معاونت و نماینده دادستان، معاون و مشاور ناجا برگزار شد افزود: برای پیشبرد اهداف و استفاده از پتانسیل موجود در نهاد‌ها باید ظرفیت‌های نظامی و انتظامی، قضایی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای، اداری و قانونی احصا شود و با دسته‌بندی آن‌ها از تمام این توان استفاده کرد.

معاون اجتماعی قوه قضاییه: اگر همه نهاد‌ها چشمان بینا داشته باشند جامعه‌ای سالم خواهیم داشت

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اظهار کرد: وقتی این قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها احصا شود تبدیل به ظرفیت عملی و اجرایی می‌شود و می‌توان با این توان مضاعف به مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش ورودی پرونده‌ها رفت.

در پایان این جلسه جهانگیر با تاکید بر نقش این معاونت و ضرورت هم‌افزایی با فراجا در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: اگر همه نهاد‌ها چشمان بینا داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده کنند جامعه‌ای سالم خواهیم داشت و می‌توان سطح آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رساند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر