- قبرستان دولاب تهران؛ مدفن پزشک مخصوص ناصرالدینشاه تا اولین رئیس پلیس تهران + عکس
- سریال «آکتور» به جشنواره «سریزمانیا» فرانسه راه یافت
- چگونه کار امروز را به فردا نیندازیم
- افزایش ۸۳ میلیون بشکهای صادرات نفت در سال ۱۴۰۱/ امسال رکورد جدید ثبت میشود
- سخنگوی دولت: در ماه رمضان ساعت کاری کارکنان ادارات بین ۷ تا ۹ صبح شناور است
- اکسیوس: اقدام ایران در غنیسازی بالای ۶۰ درصد خطر حمله اسرائیل را در پی دارد
- واکنش ایران به بیانیه نشست وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس
- جزئیات ساعت کاری مدارس و ادارات دولتی سال ۱۴۰۲
- اعتراضات خیابانی به طرح اصلاحات بازنشستگی در فرانسه
- رای دادگاه برای دریافت ۱.۶۸ میلیارد دلار غرامت از ایران در ارتباط با بمبگذاری ۱۹۸۳ بیروت
- اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه مبارک رمضان
- فنلاندیها خوشبختترین مردم جهان شناخته شدند
- وزارت خارجه آمریکا در اقدامی نادر سفیر اسرائیل را احضار کرد
- علی باقری کنی: با مدیران سیاسی سه کشور اروپایی در اسلو نشستی داشتم
- بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را ۲۵ صدم درصد بالا برد
- مقامات اسرائیلی: برای حمله احتمالی به ایران به جتهای سوخترسان آمریکایی نیاز داریم
بازاریابی دیجیتال به اصطلاح چتری است بر روی همه تلاشهای بازاریابی آنلاین. شرکتها از کانالهای دیجیتالی نظیر موتور جستجوی گوگل، رسانههای اجتماعی، ایمیل و وب سایتهای خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده شان بهره میبرند.
بسیاری از مردم امروز خریدهای خود را از موتورهای جستجو آغاز میکنند، یعنی قبل از خرید یک کالا آن را در اینترنت مییابند و در مورد آن تحقیق میکنند. این جدای خریدهایی است که مردم از سایتهای شناخته شده در زمینه فروش کالا و خدمات انجام میدهند. شاید بتوان نتیجه گرفت که روشهای سنتی و پیشین کسب و کار دیگر آنقدرها کار ساز نیست!
بازاریابی همیشه درباره ارتباط با مخاطب، در زمان و مکان درست بوده است. پس میتوان نتیجه گرفت با این وقتی که مردم بخصوص با گوشی هایش در اینترنت میگذرانند، بازاریابان هم در آنجا باید به دنبال مشتری و یا مخاطب خود بگردند.
بازاریابی دیجیتال دقیقا چیست؟
از وب سایت شما گرفته تا ابزارهای برند سازی آنلاین مانند: تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیلی، بروشورهای آنلاین و غیره، طیف زیادی از تاکتیکها و ابزارها زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال قرار میگیرند؛ و یک بازاریاب دیجیتال حرفه ایی میداند که هر یک از ابزارها و تاکتیکها را برای رسیدن به کدام هدف استفاده کند.
سئو SEO
سئو روند بهینه سازی وب سایت شما به جهت رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر را به عهده دارد؛ که باعث افزایش میزان ترافیک آلی (اورگانیک) وب سایت شما میشود.
سئو روشی دائمی و به صرفه بوده که میتواند جایگاهی چشمگیری در نتایج موتورهای جستجو را برای شما به ارمغان بیاورد.
سئو به عنوان بهترین روش بازاریابی شناخته شده است و در مقایسه با AdWords هزینه ایی ندارد.