- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
سقوط سقف هواپیمای ایران ایر تیتر ویدئویی بود که در روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شد که به گفته مدیر روابط عمومی این شرکت، به دلیل باز شدن گیره نگهدارنده سقف داخلی هواپیما به دلیل وزش باد شدید و تکانهای هواپیما به این علت در هنگام فرود اتفاق افتاده است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، پرواز تهران-تبریز شرکت هواپیمایی ایران ایر در دو روز گذشته با حادثهای همراه شد که حاشیههایی را در فضای مجازی ایجاد کرد.
در ویدئویی که توسط یکی از مسافران این پرواز ضبط شده بود، بخشی از سقف هواپیما روی سر مسافران افتاد آن هم در شرایطی که گفته شد خلبان این پرواز یک بار نتوانسته بود، در فرودگاه تبریز فرود بیاید و دوباره برای نشستن در باند دیگر دیگر این فرودگاه تلاش کرد.
حسام قربانعلی –مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر اینگونه توضیح داد که پرواز تهران-تبریز در دو روز گذشته به دلیل وزش باد شدید در جهت موافق با فرود موفقی در باند ۳۰ مواجه نشد و نهایتا خلبان سعی کرد این هواپیما را در جهت مخالف وزش باد در باند ۱۲ فرودگاه تبریز به زمین بنشاند.
وی افزود: در این شرایط در زمان تقرب به باند هواپیما با باد بسیار تند دچار تکانهای شدید در هنگام فرود میشود و به همین دلیل گیرههای نگه دارنده سقف داخلی هواپیما باز میشود و بخشی از این سقف داخلی هواپیما روی سر مسافران فرود میآید.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر با بیان اینکه هیچ جراحت و آسیبی به مسافران وارد نشده است، گفت: سرعت وزش باد در هنگام فرود هواپیما بیش از ۲۷ کیلومتر بر ساعت بوده است و این باد از نوع برشی و در طبقهبندی مدیوم قرار داشت و همین مساله سبب شد تا چهار گیرنده دکوراسیون داخلی هواپیما باز شود.