کد خبر: ۹۳۵۹
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
سال گذشته ۹۰۰ هزار شغل ایجاد شد و اطلاعات تمامی افراد شاغل مشخص و قابل استناد است.

سخنگوی دولت گفت: سال گذشته ۹۰۰ هزار شغل ایجاد شد و اطلاعات تمامی افراد شاغل مشخص و قابل استناد است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی روز جمعه در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی لرستان اظهار کرد: با رویه‌ای که دولت با حمایت و همراهی مردم در پیش گرفته است نتیجه‌ای جز موفقیت به دست نخواهد آمدو پس از گذشت یکسال از عمر دولت سیزدهم، شاهد این موضوع هستیم که کشور در مسیر درست و جهت مثبت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با این رقم از اشتغال زایی نشان داد که به شعار خود یعنی ایجاد یک میلیون شغل در سال تا حد بسیار زیادی عمل کرده است.

سخنگوی دولت: برای ۹۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم

سخنگوی دولت در ادامه با بیان اینکه میانگین رشد اقتصادی پنج درصد در یک سال گذشته در شرایطی که همین عدد در دهه گذشته صفر بود تاییدی بر این ادعا است، گفت: کاهش تورم از ۶۰ درصد در شهریور سال گذشته به ۴۲درصد در شهریورماه جاری نشان‌دهنده مسیر حرکت صحیح دولت است.

بهادری جهرمی بیان کرد: شعار دولت سیزدهم باهم بودن و در کنار مردم بودن است و قطعا برای تدوین برنامه‌ها از این ظرفیت‌ها در تمامی استان‌ها استفاده خواهد شد، امروز کشور ما نیازمند حضور پویای فعالان فرهنگی، علمی و اجتماعی در کنار دولت برای مقابله با تهاجم اقتصادی و فرهنگی است.

وی همچنین به تاثیر وارونه جلوه دادن اخبار توسط رسانه‌های معاند اشاره کرد و گفت: این کار رسانه‌های معاند نظام برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی است، فعالان فرهنگی و اجتماعی علاوه بر تبیین اقدامات مثبت، برای مبارزه با این اقدام نیز تلاش کنند.

سخنگوی دولت گفت: شفاف سازی شعار دولت سیزدهم بوده و دولت در مسائل مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی و رسانه بازگشت به مردم داشته است، دولت، دولت انقلاب اسلامی است و همه باید در کنار هم مشکلات را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا مسیر درستی که در طول یکسال گذشته در آن قرار گرفته ایم به سرانجام برسد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر