کد خبر: ۴۵۷۵
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
نوزدهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های ممنوعه طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای نوزدهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل  از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد جلال امینی در تشریح جزییات این طرح اظهار داشت: به منظور شناسایی و انهدام شبکه‌های قاچاق و ناامن کردن مبادی ورودی و خروجی قاچاق کالا برای قاچاقچیان و سودجویان و همچنین اجرای برنامه‌های عملیاتی پلیس مبـارزه با قاچاق کالا و ارز نوزدهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های ممنوعه طی ۷۲ ساعت گذشته در سراسر کشور اجرا شد.

طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز آغاز شد

وی افزود: کارآگاهان با اشرافیت اطلاعاتی محل‌های بارگیری و مسیر‌های حمل، کالا‌های ممنوعه را شناسایی و مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه در کشور کشف کردند که در این میان استان‌های هرمزگان، خراسان رضوی و تهران بزرگ بیشترین کشفیات را داشتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را سه هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این خصوص یک هزار و ۸۰۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و همچنین خودرو‌های توقیفی حامل کالای قاچاق نیز روانه پارکینگ شد.

سرهنگ امینی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی با همه توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند از هموطنان خواست که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی در این زمینه مراتب را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر