کد خبر: ۴۶۶۶
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
متهم با تاسیس شرکت‌های صوری در ایران و همچنین شرکت‌هایی در خارج از کشور و جعل برگه‌های رسمی و غیر رسمی؛ کلاهبرداری می‌کرد و بدون اینکه کالا وارد کند، مدارک جعلی ارائه می‌کرد.

کلاهبردار ۲۰ هزار میلیارد تومانی (۶۷۰ میلیون دلاری) از طریق پلیس بین الملل به ایران منتقل شد و هواپیمای حامل وی دقایقی پیش در فرودگاه امام خمینی (ره) بر زمین نشست.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، این متهم در سال ۹۴ از کشور خارج و به یکی از کشور‌های همسایه متواری شده بود که با پیگیری‌های قضایی و پلیس بین الملل ناجا به کشور بازگردانده شده است.

وی با تاسیس شرکت‌های صوری در ایران و همچنین شرکت‌هایی در خارج از کشور و جعل برگه‌های رسمی و غیر رسمی؛ کلاهبرداری می‌کرد و بدون اینکه کالا وارد کند، مدارک جعلی ارائه می‌کرد.

این متهم با گشایش اعتبار اسنادی در بانک‌های داخلی (ال سی) کلاهبرداری کرده است.

تعداد بازدید : 20

کلاهبرداری ۲۰ هزار میلیارد تومانی با ایجاد شرکت‌های صوری

رئیس پلیس بین الملل انتظامی کشور از استرداد کلاهبردار ۲۰ هزار میلیارد تومانی به کشور خبر داد.

سردار هادی شیرزاد گفت: کلاهبردار ۲۰ میلیارد تومانی که سال ۹۴ به خارج از کشور متواری شده بود امروز به کشور بازگردانده شد.

وی ادامه داد: این فرد با صدور اعلان قرمز تحت تعقیب قرار گرفته بود.

سردار شیرزاد تصریح کرد: متهم با ایجاد شرکت‌های صوری در داخل و خارج از کشور و با جمع آوری اسناد رسمی و غیررسمی اقدام به کلاهبرداری در حوزه واردات و صادرات کالا می‌کرد و اقدامات مجرمانه وی بسیار پیچیده و متعدد است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر