کد خبر: ۴۸۲۰
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
صف ورود کامیون‌ها از سمت ترکیه به مرز بازرگان پس از ۷۲ ساعت تلاش شبانه روزی به حالت عادی برگشت.

سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: صف ورود کامیون‌ها از سمت ترکیه به مرز بازرگان پس از ۷۲ ساعت تلاش شبانه روزی به حالت عادی برگشت.

به گزارش اکوپل نیوز، «سید روح اله لطیفی» اظهار داشت: با افزایش ناگهانی ورود محموله‌ها به کشور به دلیل پایان سال میلادی و تشکیل صف‌های طولانی با اقدام جهادی گمرک و سایر سازمان‌های مستقر در مرز طی ۷۲ ساعت گذشته، پذیرش کامیون‌ها همراه با تخلیه همزمان همه محوطه‌ها افزایش یافت.

سخنگوی گمرک: فعالیت مرز بازرگان به حالت عادی برگشت

سخنگوی گمرک جمهوری اسلامی ایران افزود: شب گذشته با ورود ۶۵۰ دستگاه کامیون به گمرک بازرگان، میزان ورود کامیون در ۷۲ ساعت گذشته به دو هزار و ۵۰ دستگاه رسید و بدین ترتیب صف ورود کامیون‌ها به گمرک گوربلاغ ترکیه و نهایتا ورود به گمرک بازرگان به حالت عادی برگشت.

لطیفی گفت: هماهنگی و همکاری همه سازمان‌های مستقر در مرز، برگزاری چند ملاقات مرزی با گمرک ترکیه، اقدامات جهادی شبانه روزی، حمایت‌های همه جانبه دستگاه دیپلماسی و نهاد‌های نظارتی، تخلیه سریع محوطه‌ها و ترانزیت داخلی محموله‌ها به دستور رئیس کل گمرک و سرعت گرفتن پذیرش کامیون‌ها با تقویت و استقرار نیرو‌های بیشتر موجب شد تا شاهد بازگشت روند عادی به این مرز باشیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر