کد خبر: ۵۵۳۶
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
محمدعلی مهری به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی و حامد فاتحی به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران معارفه شدند.

سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی، سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران معارفه شدند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از استانداری تهران؛ جلسه معارفه چهار مدیرکل استانداری تهران با حضور محسن منصوری استاندار تهران، معاونین استاندار و با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه تهران برگزار شد.

آیت الله صدیقی در این جلسه بر لزوم مشورت، اخلاق مداری و حضور بی واسطه مسئولان در میان مردم تاکید کرد.

۴ انتصاب جدید در استانداری تهران

گفتنی است در این جلسه محمد علی مهری به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی، سعید پورابوالقاسم به عنوان سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت، مجتبی ذاکریان به عنوان سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی و حامد فاتحی به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران معارفه شدند.

همچنین در این جلسه از زحمات مجتبی مرادی نوروزی، فرزانه مرودستی، علیرضا قاسمی فرزاد و سارا آهنگر مدیران اسبق استانداری تهران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر