کد خبر: ۶۲۳۵
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
اولویت در امور بحران، پیشگیری، سپس هماهنگی و بعد فرماندهی عملیات بحران است، در ایام تعطیلات عید همه دستگاه‌های مسئول در آماده باش قرار گیرند.

استاندار تهران گفت: شهرداری‌ها بودجه منطقی را باید به موضوع بحران اختصاص دهند و معاونت عمرانی استانداری بر این امر نظارت کنند.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه مدیریت بحران با اشاره به لزوم پیشگری از بحران اظهار داشت: اولویت در امور بحران، پیشگیری، سپس هماهنگی و بعد فرماندهی عملیات بحران است، در ایام تعطیلات عید همه دستگاه‌های مسئول در آماده باش قرار گیرند.

وی با اشاره به لزوم توجه به منابع و اعتبارات در موضوع بحران افزود: شهرداری‌ها بودجه منطقی را باید به موضوع بحران اختصاص دهند و سازمان مدیریت و برنامه استان تهران و معاونت عمرانی استانداری برای این موضوع مسیر ویژه‌ای در نظر بگیرند.

استاندار تهران: در تعطیلات عید نوروز همه دستگاه‌های مسئول آماده باش باشند

استاندار تهران با اشاره به لزوم سامانه مدیریت در مواقع بحران تاکید کرد: فرماندهی واحد و عملیات متکثر در زمان بحران ضروری است از این رو سامانه مدیریت بحران برای پیش، حین و بعد از بحران در استان تهران راه اندازی شود.

منصوری سپس با اشاره به وضعیت آب گفت: با توجه به وضعیت آبی باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و موضوع صرفه جویی مصرف مورد توجه قرار گیرد، همچنین برنامه جامع و عملیاتی مدیریت منابع آب در استان تهران ارائه شود.

وی سپس خاطرنشان کرد: در مورد وضعیت گسل‌ها دستورالعمل تهیه شده و به شهرداری‌ها ابلاغ شود تا در صدور مجوز‌ها این موضوعات مورد لحاظ قرار گیرد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر