کد خبر: ۵۷۵۸
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
غرب استان تهران با ۴ میلیون نفر جمعیت تراکمی بیشتر از چند استان دارد و تنوع قومیتی و جمعیتی باعث شده که نکات مختلف امنیتی و انتظامی مطرح باشد که خوشبختانه شاخص‌های امنیت در غرب استان تهران در وضعیت خوبی قرار دارد.

استاندار تهران گفت: خوشبختانه شاخص‌های امنیت در غرب استان تهران در وضعیت خوبی قرار دارد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از استانداری تهران؛ محسن منصوری در پایان جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت و شورای ترافیک غرب استان تهران با اشاره به اینکه این جلسه به میزبانی فرماندهی ویژه غرب استان برگزار شده، اظهار داشت: غرب استان تهران با ۴ میلیون نفر جمعیت تراکمی بیشتر از چند استان دارد و تنوع قومیتی و جمعیتی باعث شده که نکات مختلف امنیتی و انتظامی مطرح باشد که خوشبختانه شاخص‌های امنیت در غرب استان تهران در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: این جلسات به منظور ارتقای شاخص‌های امنیتی برگزار می‌شود در موضوع مقابله با سرقت روند رو به رشد به لحاظ پیشگیری داریم و اقدامات پیشگیرانه و کنترلی انجام می‌شود.

استاندار تهران: شاخص‌های امنیتی در غرب استان تهران وضعیت خوبی دارد

استاندار تهران با اشاره به ۱۰ تصمیم مهم در این جلسه عنوان کرد: وظایف دستگاه‌ها مشخص است و موضوع با جدیت دنبال می‌شود، بعضی از دستگاه‌های خدماتی باید جدی‌تر پای کار بیایند، همچنین برخورد با معتادین متجاهر که بخشی از سرقت‌های خرد توسط آن‌ها انجام می‌شود، تشدید می‌شود و در قالب کمپ معتادین در غرب استان تهران جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تصویر غرب تهران از معتادین متجاهر پاک‌می شود.

منصوری سپس گفت: تشدید و ارتقاء پایش‌های تصویری ضروری است که باید سامانه‌ها تقویت شود و اقدامات کنترلی داشته باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نقاط حادثه‌خیز شناسایی شده و در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام می‌شود، در راستای ارتقا امنیت بخشی از اقدامات مربوط به هماهنگی بین دستگاهی و برخی اعتباری است که هر دو موضوع در سطح عالی پیگیری می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر