کد خبر: ۶۰۷۷
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
در این حادثه راننده مرد حدوداً ۲۵ ساله و سرنشین جلو مرد حدوداً ۲۳ ساله در دم فوت کرده و سرنشین عقب توسط اورژانس انتقال داده میشود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از متلاشی شدن سواری پژو بر اثر برخورد با تیر چراغ برق در محدوده بزرگراه امام علی (ع) و فوت راننده و سرنشین آن به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از صدا و سیما، سرهنگ علی همه خانی گفت: ساعت ۰۳:۱۵ صبح امروز و در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به جنوب بعد از پل مشیریه، یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با تیر برق برخورد می‌کند و دچار آتش سوزی می‌شود.

2 کشته بر اثر برخورد خودرو 206 به تیر برق در بزرگراه امام علی تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: متاسفانه در این حادثه راننده مرد حدوداً ۲۵ ساله و سرنشین جلو مرد حدوداً ۲۳ ساله در دم فوت کرده و سرنشین عقب توسط اورژانس انتقال داده میشود.

او گفت: بلافاصله تیم‌های منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ به همراه نیرو‌های امدادی در محل حادثه حاضر شده و اقدامات خود را برای روان سازی ترافیک و امداد رسانی به زخمی و جابجایی خودرو و مهار آتش سوزی انجام دادند.

سرهنگ همه خانی گفت: تاکید همیشگی پلیس همواره به این نکته است که رانندگان گرامی قبل از رانندگی خوب استراحت نموده و با خواب آلودگی پشت فرمان خودرو ننشینند و اگر از سطح هوشیاری کافی و بالا به دلیل خستگی برخوردار نیستند، هیچ گاه اقدام به رانندگی ننمایند تا بتوانند همیشه در مواقع لزوم عکس العمل مناسب را از خود نشان داده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر