کد خبر: ۴۱۳۵
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
مقابله با مازوت سوزی وظیفه محیط زیست می‌باشد و اگر جایی بنا به ضرورت و در فاصله با تهران که بر آلودگی هوا تاثیر ندارد بنا به مازوت سوزی باشد باید با هماهنگی صورت گیرد و اگر برخلاف آن باشد واحد مربوطه پلمب می‌شود.

استاندار تهران گفت: حتی یک مورد گزارش مازوت سوزی به استانداری تهران تحویل داده نشده است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در حاشیه جلسه ستاد کرونا استان تهران در مورد افزایش شاخص آلایندگی هوا اظهار داشت: طبق دستورالعمل وقتی شاخص آلودگی هوا بالای ۱۵۰ و ناسالم برای همه گروه‌ها باشد جلسه اضطراری کاهش آلودگی هوا برگزار می‌شود.

استاندار تهران: حتی یک مورد گزارش مازوت سوزی به استانداری تهران ارائه نشده است

وی ادامه داد: هماهنگی برای برگزاری این جلسه انجام و تا ساعتی دیگر این جلسه در استانداری تهران برای اعمال محدودیت‌ها در مورد صنایع، تردد خودرو‌ها و ... برگزار می‌شود.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی در مورد گزارش مازوت سوزی تاکید کرد: حتی یک مورد گزارش مازوت سوزی به استانداری تهران تحویل داده نشده است.

منصوری سپس گفت: مقابله با مازوت سوزی وظیفه محیط زیست می‌باشد و اگر جایی بنا به ضرورت و در فاصله با تهران که بر آلودگی هوا تاثیر ندارد بنا به مازوت سوزی باشد باید با هماهنگی صورت گیرد و اگر برخلاف آن باشد واحد مربوطه پلمب می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر