کد خبر: ۵۷۲۲
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران:
نظام جمهوری اسلامی، نظام نوپایی است که در فرصت ۴۰ ساله نمی‌توان تمامی مشکلات را برطرف کرد، ولی قطعا با همراهی و مشارکت مردم و همت و تلاش مسئولان، اتفاقات خوبی برای کشور رقم می‌خورد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تلاش شبانه روزی مسئولان و همراهی مردم توانسته دیوار‌های تحریم را فرو ریزد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از استانداری تهران؛ عابد ملکی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: امروز وقت عمل به آرمان‌های انقلاب و نصب‌العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری و امام راحل در خدمت رسانی به مردم است و مسئولان موظفند تا تمام توان خود را صرف رفع دغدغه‌های جامعه کنند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام نوپایی است که در فرصت ۴۰ ساله نمی‌توان تمامی مشکلات را برطرف کرد، ولی قطعا با همراهی و مشارکت مردم و همت و تلاش مسئولان، اتفاقات خوبی برای کشور رقم می‌خورد.

در فرصت ۴۰ ساله نمی‌توان تمامی مشکلات را برطرف کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: امروز شاهدیم که با وجود تمامی مشکلات و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام، چرخ تولید و اشتغال در کشور در حال حرکت است و تلاش شبانه روزی مسئولان و همراهی مردم توانسته دیوار‌های تحریم را فرو ریزد.

ملکی سپس گفت: در استان تهران در ایام الله دهه مبارک فجر هزار و ۱۹۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده و برای بیش از ۲۰ هزار نفر شغل ایجاد شده که این‌ها تنها گوشه‌ای از توانمندی جمهوری اسلامی در اداره امور کشور با همراهی و مشارکت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید دستاورد‌های نظام را همواره به مردم بازگو کرده و با ارائه گزارش‌های امیدوارکننده، مسیر را برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور با دمیدن روح امید به آینده در جامعه هموار کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: پاکدشت یکی از شهرستان‌های مهم استان تهران در حوزه صنعت و کشاورزی است که بهره‌برداری از ۱۴۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی که بیش از ۷۰ درصد از آن توسط مردم سرمایه گذاری شده تنها گوشه‌ای از توانمندی این شهرستان است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر