- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
میثم امرودی: دشمن تا بیخ گوش ما آمده است
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکشنبه ۱۰ بهمن ماه از نمایشگاه «الگونما» در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه بازدید کرد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجتالاسلام میثم امرودی روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه از نمایشگاه «الگونما» در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه بازدید کرد.
«الگونما» نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران است که به بررسی تخصصی فرایندها، ابعاد، وضعیت امروز ایران و جهان و چشمانداز مطلوب حوزه کاراکتر و شخصیت میپردازد و به همت مجمع نوشتافزار ایرانی اسلامی از ۲۸ دی تا ۱۲ بهمن در مجتمع فرهنگی سرچشمه در حال برگزاری است.
حجتالاسلام امرودی پس از بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد: یکی از نکات مثبت این نمایشگاه، ارائه پیشنهادهای متنوع توسط نهادهای گوناگون بود. این پیشنهادها باعث ایجاد همگرایی در بین این دستگاهها میشود تا همه امکانات بسیج شود و این بازار مهم رونق پیدا کند. این بازار هم از لحاظ ایجاد اشتغال برای مردم فوقالعاده است و هم در فرهنگسازی تأثیر ویژهای دارد.
وی افزود: یکی از نکات مهم که در این نمایشگاه به چشم میخورد این است که اگر میخواهید کاری بکنید، باید ابتدا به محتوا دقت کنید و در شناساندن چهرههای ملی و قهرمانان خود بکوشید. با این کار در حوزه مصرف هم ذائقه سازی انجام میشود. یکی دیگر از نکات ممتاز نمایشگاه این بود که در نقشه راه تعیینشده، محور همه محصولات مردم بودند.
رییس سازمان فرهنگی هنری با اشاره به رشد نمایشگاه در این دوره بیان کرد: به اعتقاد من نمایشگاه «الگونما» امسال در مقایسه با سال گذشته حدود ۵۰ درصد رشد در محتوا داشت و واقعگرایانهتر از دوره قبل بود و نشان داد که دشمن تا بیخ گوش ما آمده است. این کار فراز و فرود بسیاری داشته و میتوان گفت در سال ۱۳۹۰ تحقیقاً هیچ محصول ایرانی نداشتیم. در این ۱۰ سال کارهای خوبی انجام شد و سال به سال جایگاه مردمی بهتری پیدا کرد.
وی در پایان گفت: امیدوارم بتوان نهادها را دور هم جمع کرد و به سرعت همه نیاز مردم با محصولات داخلی تأمین شود. با وجود همه مشکلات اقتصادی، مصرفگرایی افزایش پیدا کرده و همه خانوادهها و به ویژه کودکان با توجه به وسعشان خرید میکنند. حالا که مصرف وجود دارد، باید تلاش کنیم این مصرف با آرمانهای فرهنگیمان ممزوج شود.