کد خبر: ۵۸۳۹
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
سقف تسهیلات ساخت در این محدوده‌ها برای شهر تهران به ۴۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحدی که ساخته می‌شود (۳۰۰میلیون تومان با بهره ۹.۵درصد و ۱۵۰میلیون تومان با بهره ۱۸درصد) افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: تسهیلات نوسازی بافت فرسوده شهر تهران به ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از سازمان نوسازی شهر تهران، یکی از مشوق‌های اثرگذار در روند نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، ارائه تسهیلات مناسب و کافی برای ساخت‌ و ساز است؛ در ماه‌های اخیر و با افزایش قیمت مصالح ساختمانی و سایر هزینه‌های ساخت‌وساز، افزایش مبلغ تسهیلات بانکی ساخت در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وام نوسازی بافت فرسوده تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود

کاوه حاجی‌ علی‌ اکبری با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی (شرکت بازآفرینی شهری ایران)، سقف تسهیلات نوسازی در بافت‌های فرسوده افزایش یافته است، گفت: به دنبال انعقاد قرارداد عاملیت بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن و با توجه به رویکرد افزایش نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری و ایجاد مشوق‌ها و امتیازات ویژه برای این محدوده‌ها، سقف تسهیلات ساخت در این محدوده‌ها برای شهر تهران به ۴۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحدی که ساخته می‌شود (۳۰۰میلیون تومان با بهره ۹.۵درصد و ۱۵۰میلیون تومان با بهره ۱۸درصد) افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: دوره زمانی پیش‌بینی‌شده برای این تسهیلات (دوره ساخت) حداکثر ۳۶ماه است و پس از این دوره، ۳۰۰میلیون تومان از تسهیلات باید با بانک تسویه شود، اما ۱۵۰میلیون تومان از قابلیت تبدیل به فروش اقساطی برخوردار است؛ همچنین این تسهیلات به صورت مرحله‌ای، در ۴ مرحله و متناسب با پیشرفت ساخت طبق جدول زیر پرداخت می‌شود.

این گزارش حاکی است، متقاضیان می‌توانند برای تشکیل پرونده و انجام فرایند ثبت‌نام به سامانه تسهیلات ویژه بافت فرسوده به سایت facility.udrc.ir/login.php مراجعه کنند.

وام نوسازی بافت فرسوده تا سقف ۴۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر