کد خبر: ۶۱۲۵
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع بسته‌های کمک مومنانه بین ۸۰۰ خانوار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر تا پایان سال جاری خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع بسته‌های کمک مومنانه بین ۸۰۰ خانوار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، رسول اسناوندی با اشاره به نقش بسیج در صنعت نفت و پالایش تصریح کرد: نگاه بسیج نگاهی عدالت‌محور است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های موجود در ساختار بسیج شرکت ملی پالایش و پخش استفاده خواهد شد.

اسناوندی در ادامه با تاکید بر ارتقاء مهارت‌افزایی در حوزه بسیج، افزود: اخلاق حاکم در بسیج برمبنای شاخص‌های فرهنگی، ایثارگری و رفتار‌های جهادی است که در بطن دفاع مقدس و انقلاب شکل گرفته است، و امروز تلاش بسیج بر اشاعه این فرهنگ قرار داده شده است.

وی با اشاره برنامه‌های در اولویت اجرای حوزه بسیج، گفت: از جمله این برنامه‌ها ایجاد شبکه‌ها و تشکیلات تخصصی و فرهنگی است تابتوان برای اجرای مسئولیت‌های بزرگ‌تر در این صنعت مهیا شد.

توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین ۸۰۰ خانوار کم‌درآمد

به گفته اسناوندی به این منظور باید هیئت‌های اندیشه‎ورز که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد شکل بگیرد تا با طرح ایده در میان نخبگان و صاحب نظران، طرح‌های برگزیده بررسی و به مرحله اجرا برسد.

وی اجرای مسئولیت‌های اجتماعی را از مهمترین برنامه‌های این حوزه عنوان کرد و گفت: به هر میزان نگاه خاص‌تر و ویژه‌تری به مسئولیت‌های اجتماعی مبذول شود می‌توان در خصوص محرومیت‌زدایی موفق‌تر عمل کرد.

اسناوندی ادامه داد: از جمله موضوعاتی که در شورای بسیج مورد تاکید و بررسی قرار گرفته، بر مبنای توانمندسازی و محرومیت‌زدایی است و مقرر شده است تا تخصیص بودجه برای پیش‌برد طرح‌های مربوط آن در سال آتی افزایش یابد.

وی اظهار کرد: درحال حاضر در یکی از پایگاه‌های بسیج شرکت به منظور عمل به تعهدات موجود در باب محرومیت‌زدایی، با همکاری نیرو‌های سپاه در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان طرح آب‌رسانی به روستا‌های محروم و کپرنشنیان درحال اجرا است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اهمیت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت پالایش، از آب‌رسانی به روستا‌های محروم خبر داد.

اسناوندی اذعان کرد: مقرر شده است بسته‌های کمک مومنانه به ۸۰۰ خانوار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر که اخیرا در شورای فرهنگی به تصویب رسیده است با کمک بسیج شرکت ملی پالایش و پخش، سازمان بهزیستی و کمیته امداد خمینی (ره) تا پایان سال جاری توزیع شود.

وی در پایان با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری که به عنوان سند راهبردی دوساله تبیین شده است، گفت: این بیانیه به عنوان نقشه راه بسیج در نظر گرفته شده است؛ در ادامه این مسیر مبحث «جهاد تبیین» در شورای حوزه بسیج و پایگاه‌ها محوریت قرار خواهد گرفت که به این منظور برنامه‌هایی اجرایی نیز تدوین خواهد شد.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر