کد خبر: ۶۶۰۷
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از انتقال حدود ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و ۶۰/۵ میلیارد لیتر فرآورده در یکسال گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در جلسه هم اندیشی و ارایه گزارش عملکرد سالیانه ستاد و مناطق که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد، از انتقال حدود ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و ۶۰/۵ میلیارد لیتر فرآورده در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، ارسلان رحیمی با اشاره به اینکه حجم انتقال سال گذشته، یک رکورد در سطح شرکت محسوب می‌شود، گفت: انتقال ایمن و پایدار وظیفه اصلی شرکت است و ثبت رکورد بیشترین حجم انتقال موفقیتی است که با تلاش و کوشش نیرو‌های شرکت در همه مناطق کشور به دست آمده است.

انتقال ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام در یکسال گذشته

وی به نقش مهم نیروی انسانی در فعالیت‌های سخت و طاقت فرسای شرکت اشاره کرد و افزود: این مجموعه با اعتقاد به سرمایه بودن نیروی انسانی، اولین شرکتی است که طرح طبقه بندی مشاغل نیرو‌های پیمانکاری را اجرا کرد و در حال حاضر نیز علاوه بر انجام امور طبقه بندی نیرو‌های مدت موقت، چارت سازمانی نیرو‌های رسمی را تهیه کرده و امید می‌رود تا در آینده نزدیک مراحل نهایی آن انجام شود.

رحیمی یادآور شد: استفاده از توان داخلی به یک باور در شرکت تبدیل شده است و امروز تعمیر اساسی و حتی تولید محور توربین‌ها در داخل کشور انجام می‌شود.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر