کد خبر: ۶۵۰۴
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
خانواده بزرگ صنعت پالایش و پخش به عنوان سنگربان چرخه تولید، انتقال و توزیع سوخت در سراسر کشور افتخار خدمات رسانی به مردم را دارد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: صنعت پالایش و پخش سنگربان چرخه تامین و توزیع سوخت کشور است.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی زیار در نخستین مراسم تجلیل از خانواده معظم شهداء و ایثارگران ادیان توحیدی و جانبازان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطرح کرد: خانواده بزرگ صنعت پالایش و پخش به عنوان سنگربان چرخه تولید، انتقال و توزیع سوخت در سراسر کشور افتخار خدمات رسانی به مردم را دارد.

صنعت پالایش و پخش سنگربان چرخه تامین و توزیع سوخت کشور است

زیار افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی برگردن ما دارند، امیدواریم بتوانیم در این مسیر ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران عزیزمان باشیم.

وی تاکید کرد: شهید اول این صنعت نواب صفوی از افتخارات صنعت پالایش است و ۴۴۴ شهید از مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دوران دفاع مقدس جان خودشان را برای اعتلای کشور تقدیم کرده‌اند، ان‌شاءالله بتوانیم به برکت خون این عزیزان با تمامی وجود خدمتگزار هموطنان خود باشیم.

گزارش خطا
برچسب ها: علی زیار
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر