کد خبر: ۶۱۳۰
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
تمام مجوز‌های مرتبط با شروع کسب و کار‌ها در حوزه ورزش و جوانان حذف، تسهیل و یا شفاف سازی شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار اعلام کرد: تمام مجوز‌های مرتبط با شروع کسب و کار‌ها در حوزه ورزش و جوانان حذف، تسهیل و یا شفاف سازی شد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از وزارت ورزش و جوانان سید احسان خاندوزی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، از وزارت ورزش و جوانان بابت همکاری بسیار خوب با هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار، قدردانی کرد.

وی افزود: در جلسه امشب هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار مقرر شد، ابتدا خود وزارت اقتصاد به عنوان پیشگام تسهیل مجوز ها، تمام مجوز‌های زائد مرتبط با سازمان‌های زیر مجموعه را بررسی و آن‌ها را تسهیل یا حذف کند.

وزیر اقتصاد: مجوز‌های کسب و کار در ورزش حذف، تسهیل و یا شفاف سازی شد

وزیر اقتصاد با تشکر از وزارت ورزش و جوانان بابت همکاری بسیار خوب با هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار، اعلام کرد: در جلسه امشب هیئت، تمام مجوز‌های مرتبط با شروع کسب و کار‌ها در حوزه ورزش و جوانان نیز حذف، تسهیل و یا شفاف سازی شد.

وی مصوبه بسیار حائز اهمیت دیگر هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار در جلسه امشب را تصویب حذف شرط "عدم سؤپیشینه" افراد به عنوان شرط شروع کسب و کار اعلام کرد، بجز در مواردی که قوانین رسمی، در این ارتباط، تصریح کرده باشند.

خاندوزی تصریح کرد: باور ما این است که نباید افرادی که در دورانی از زندگی خود مرتکب بزه و تخلف شده، اما بعداً به دامن جامعه بازگشته و می‌خواهند فعالیتی اقتصادی را شروع کنند، بخاطر الزامات "فرا قانونی" از حق کسب و کار محروم شوند.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر