کد خبر: ۶۶۱۱
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
توافقی برای ما خوب است که اولاً همه امتیازات برجامی نقد شود و دیگر اینکه طرف مقابل و به ویژه آمریکا تضمین دهد که به تعهداتش پایبند است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای باید به‌دنبال یک توافق خوب باشیم گفت: توافق ممکن و یا توافق به هر قیمتی همان برجام است که هزینه محض بود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایرنا، بیژن نوباوه‌ وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار کرد: در مذاکرات هسته‌ای باید به‌دنبال یک توافق خوب باشیم و اینکه بعضی‌ها با فضاسازی سعی دارند توافق به هر قیمتی را به جای یک توافق خوب برای مردم معرفی کنند و تحت عنوان توافق ممکن از آن یاد می‌کنند اصلاً به نفع کشور و ملت نیست.

وی افزود: توافقی برای ما خوب است که اولاً همه امتیازات برجامی نقد شود و دیگر اینکه طرف مقابل و به ویژه آمریکا تضمین دهد که به تعهداتش پایبند است.

بیژن نوباوه‌ وطن: توافقی برای ما خوب است که همه امتیازات برجامی نقد شود/ برجام هزینه محض بود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اظهار نظر‌ها مبنی بر لزوم پذیرش برخی محدودیت‌ها در صنعت هسته‌ای گفت: برخی معتقدند باید محدودیت‌های هسته‌ای را پذیرفت و اگر طرف مقابل به تعهداتش پایبند نبود، دوباره فعالیت‌های هسته‌ای را از سر گرفت، این تحلیل کارشناسی و درست نیست، زیرا حتی یک روز توقف صنعت هسته‌ای برای کشور ضرر و زیان‌هایی زیادی را به‌دنبال دارد و این همان چیزی است که آمریکا می‌خواهد.

نوباوه خاطرنشان کرد: ما به هیچ وجه به‌دنبال توافق ممکن و توافق به هر قیمتی نیستیم چرا که توافق نکردن بهتر از توافق بد است که در آن حقوق ملت ایران تامین نشود.

وی افزود: توافق ممکن و یا توافق به هر قیمتی همان برجام است با وجود اینکه ایران به همه تعهدات خود در برجام پایبند بود، ملت ایران به هیچ وجه از مزایای محدود این توافق برخوردار نشدند و در واقع برجام برای ایران هزینه محض بود لذا مجددا به‌دنبال چنین توافقی نیستیم، توافق نکردن بهتر از چنین توافقی است.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر