کد خبر: ۷۰۶۴
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
در رابطه با قیمت نان، تغییری نداشته‌ایم و همان قیمت‌های قبلی پابرجاست و اگر در جایی با افزایش غیر قانونی قیمت نان مواجه شویم قطعا تعزیرات با این موارد برخورد جدی خواهد داشت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه افزایش قیمت نان نداشته‌ایم و همان قیمت‌های قبلی پابرجاست، از برخورد جدی تعزیرات با هر گونه افزایش غیرقانونی قیمت نان خبر داد.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از استانداری تهران؛ محسن منصوری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران با اشاره به نخستین جلسه کارگروه اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان «سال تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» بازخوانی این فرمان و هدف گذاری برنامه‌های پیش رو در سال جاری در اولویت قرار دارد.

وی افزود: سال گذشته نیز جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر برگزار شد و بسیاری از جلسات در محل شرکت‌ها و صنایع برپا شد؛ در این راستا بیش از ۱۱۰۰ مصوبه در ستاد تسهیل داشتیم که ۸۰ درصد آن‌ها اجرایی شده و تعداد زیادی نیز در مسیر اجرا قرار گرفته است.

قیمت نان افزایش نیافته است و همان قیمت‌های قبلی پابرجاست

استاندار تهران با تاکید بر اینکه نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری باید به عنوان فرمان سال مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: بیانات رهبری باید سرلوحه اقدامات دستگاه‌ها قرار گیرد و راهبرد دستگاه‌ها با توجه به این فرمان تغییر کند و دستگاه‌ها بر اساس دو مولفه دانش بنیانی و اشتغال آفرینی برنامه‌های خود را ارائه کنند.

منصوری سپس گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت در این جلسه برنامه‌ای را ارائه کرد که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید، بخش دیگری از جلسه نیز درباره مشکلات صنایع مختلف با بانک‌ها بود که مقرر شد هفته آینده شورای هماهنگی بانک‌ها تشکیل جلسه دهد تا با بهره گیری از ظرفیت‌ها برای تسهیلات بانکی بتوان گامی در مسیر رشد و پیشرفت صنایع و اشتغال آفرینی برداشت.

منصوری با بیان اینکه توقع از دستگاه‌های اجرایی، حرکت انقلابی و جهادی برای تحقق فرمان سال است، تاکید کرد: ۶۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان کشور در استان تهران مستقر هستند، همچنین شهرک‌های صنعتی و جهاد کشاورزی و در دیگر حوزه‌های مرتبط نیز برنامه‌های تشویقی تبیین شده که امیدواریم از این طریق شاهد رشد و پیشرفت در حوزه‌های مختلف باشیم.

استاندار تهران در مورد افزایش قیمت نان در استان تهران نیز گفت: در رابطه با قیمت نان، تغییری نداشته‌ایم و همان قیمت‌های قبلی پابرجاست و اگر در جایی با افزایش غیر قانونی قیمت نان مواجه شویم قطعا تعزیرات با این موارد برخورد جدی خواهد داشت.

گزارش خطا
خبرهای مرتبط
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر