- محمد بن سلمان: جامعه جهانی مانع حمله اسرائیل به خاک ایران شود
- عباس عراقچی: خوش بینی ممکن است موجه باشد، اما فقط با احتیاط زیاد
- اعلام جرم علیه دو مدیر رسانه به دلیل اظهارات سخیف درباره مذاکرات هستهای
- بیشترین درخواست پناهندگی مربوط به کدام کشور اروپایی است؟
- شلیک ۹ گلگوله به یک نوجوان اوتیسمی توسط پلیس آیداهو
- شاغلان کدام کشور اروپایی درآمد کمتری دارند؟
- کوچکترین ضربان ساز قلب جهان ساخته شد
- عباس عراقچی: عجله ای برای ارتباط با دولت سوریه نداریم
- حضور در لیست سیاه FATF عامل افشای اطلاعات کشور است
- علی شمخانی: ایران برای توافق متوازن آمده، نه تسلیم
- مرگ تلخ ۲ قاضی کهگیلویه و بویراحمدی در یک تصادف
- احمد خاتمی: امکان مذاکره بر سر غنی سازی، فعالیتهای موشکی و حضور منطقهای ایران وجود ندارد
- چین سفارش هواپیماهای بوئینگ را متوقف کرد
- بانک سپه هک نشده بلکه داده ها سرقت شده است
- فرمانده نیروی زمینی ارتش: دشمن شرارتی در سر داشته باشد ارتش سر را از بدن او جدا می کند
- حسین مرعشی: مطمئن باشید ایران لیبی نمیشود/ ایران رهبری هوشمندی دارد
«داود سیاح» سرپرست روابط عمومی بیمه ایران شد
مراسم معارفه داود سیاح سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران با حضور عبدالصمد خدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، جنگ آرا سرپرست مدیریت حراست و مهدی مونسان سرپرست دفتر کل مدیرعامل و هیات مدیره و جمعی از کارکنان روابط عمومی وامور بین الملل برگزار شد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از بیمه ایران، عبدالصمد خدامی در مراسم معارفه از خدمات، ولی مهدی پور، مدیر سابق قدردانی و داود سیاح را بعنوان مدیرکل جدید معرفی نمود.
خدامی تاکید کرد: روابط عمومی بعنوان یک مجموعه واحد و منسجم، در جهت اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ بیمه و همچنین آگاهی بیشتر مردم و بیمه گذاران از خدمات شرکت، نقش مهمی را ایفا میکند، قطعا با حضور مدیر جدید شاهد اتفاقات خوبی در حوزه اطلاع رسانی و تعامل بیشتر با همه حوزههای درون و برون سازمانی خواهیم بود.
سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل در این مراسم ضمن تکریم زحمات مدیران سابق روابط عمومی و با اشاره به توقعات مدیریت ارشد شرکت از روابط عمومی، عنوان کرد: روابط عمومی در چند سال اخیر نقش بسیار مهمی در سازمانها پیدا کرده است.
با توجه به اهمیت و نقش رسانه و روابط عمومی در فضای جامعه امروز و تاثیرگذاری فضای مجازی در اطلاع رسانی، با طراحی برنامهها و ارایه پیشنهادات کارشناسی، درصدد ارتقاء جایگاه و نقش روابط عمومی در مجموعه بیمه ایران هستیم.