- وزیر کشور: ۵ میلیون مهاجر افغانستانی داریم/حمله به زیرساختهای موشکی صحت ندارد
- آتش سوزی در انبار سازمان هواپیمایی کشوری مستقر در محوطه شرکت فرودگاهها
- چطور نه بگوییم و قدرت نه نگفتن داشته باشیم؟
- خواص آب نارنج چیست؟
- اجاره آدمکشهای ۲ میلیاردی برای قتل یک رئیس بانک در تهران
- انفجار در خرم آباد صحت ندارد
- باشگاه پرسپولیس: انتشار ویدیویی از فردی با لباس نظامی، نمایشی بیش نیست + فیلم
- گوشت قرمز طی یک سال ۳۸ درصد گران شد
- اپلیکیشن ۷۸۰ هک شد
- مهدی طارمی در پورتو ماندنی شد!
- قرعهکشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ میلان، پاریسنژرمن، دورتموند و نیوکاسل در گروه مرگ
- آیا نوشیدن الکل باعث میشود دیگران در نگاه ما «جذابتر» به نظر برسند؟
- وزارت بهداشت آمریکا خواستار تسهیل قوانین فدرال مصرف ماریجوآنا شد
- سخنگوی قوه قضاییه: کیفرخواست در خصوص عملکرد مدیران سازمان بورس صادر شد
- کشف اختلاس ۲۹ هزار میلیارد ریالی در یکی از بانکهای دولتی تهران
- ابراهیم رئیسی: آمدهایم که مشکل مردم را به گردن گرفته و حل کنیم/میز مذاکره را ترک نکردیم
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: طبق آمار دریافتی طی سال گذشته مجموعا در فروشگاههای مصرف و مراکز عرضه و روستا بازارهای تحت پوشش کالاهای متعدد مصرفی و تنظیم بازاری به ارزش یکصد هزار میلیارد ریال توزیع شده است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از پات، اسماعیل قادری فر از ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در کشور خبر داد و گفت: سازمان تعاون روستایی در راستای خرید محصولات کشاورزی تولیدی توسط کشاورزان با ایجاد ۲۲۰ روستا بازار فعال در حال خدمت رسانی و توزیع کالا و مایحتاج به روستاییان است.
وی ادامه داد: برنامه گسترش تا ۵۲۴ روستا بازار در دستور کار سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار دارد.
قادری فر افزود: طبق آمار دریافتی طی سال گذشته مجموعا در فروشگاههای مصرف و مراکز عرضه و روستا بازارهای تحت پوشش کالاهای متعدد مصرفی و تنظیم بازاری به ارزش یکصد هزار میلیارد ریال توزیع شده است.
وی با اشاره به برنامههای سازمان مرکزی روستایی در ارتقاء سطح فروشگاهها و مراکز عرضه محصولات کشاورزی، افزود: تعاون روستایی بنا دارد در جهت رسیدن به اهداف و چشم اندازهای سازمان در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به اعضا و جامعه روستایی کشور و در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، با اتکا به زیر ساختهای موجود و در اختیار داشتن ۳۰ برند محصولات تولیدی شبکه به همراه استار تاپها، کارخانجات و کارگاههای متعدد صنایع تبدیلی و تکمیلی و مراکز خرید و نگهداری و عرضه محصولات و شبکه حمل و نقل متعلق به تعاونیها به منظور تامین نیاز مصرف کنندگان با اولویت کشاورزان تحت پوشش شبکه اقدام کند.
معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در جهت دستیابی به این هدف، ایجاد و توسعه مراکز خرید و جمع آوری محصولات کشاورزی به منظور تحقق تجارت بین شبکهای و تامین کالاهای مورد نیاز در فروشگاهها و روستابازارها بطور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
وی یادآور شد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در امر تهیه و توزیع کالاهای اساسی و مصرفی مورد نیاز روستاییان فعالیت میکنند.