- تور استانبول از کیش ارزانتر! چطور تور ارزان استانبول پیدا کنیم؟
- رنگ خوراکی قرمز شماره ۳ چیست و آیا استفاده از آن مضر است؟
- سهمیه بنزین نوروزی نداریم/ تبدیل رایگان دوگانهسوز کردن خودروها
- علت قطع برق تهران اعلام شد
- بورسها روز ۲۴ بهمن تعطیل هستند
- سازمان بورس: تخلفی در مجمع ایران خودرو صورت نگرفته است
- سید کامل تقوی نژاد: انتصابم به عنوان رئیس کل بانک مرکزی صحت ندارد
- گوگل خلیج مکزیک را به خلیج آمریکا تغییر نام داد
- محسنی اژهای: انتصاب کسانی که خود، فرزندان یا همسرشان تابعیت مضاعف دارند در مشاغل و پستهای حساس ممنوع است
- توضیحات قوه قضاییه درباره پرونده نیلوفر حامدی و الهه محمدی
- آیا حیوانات عاشق میشوند؟
- حکم پرونده قاچاق سازمان یافته لوازم خانگی بوش قطعی شد
- رهبر انقلاب: مذاکره با آمریکا هوشمندانه و شرافتمندانه نیست
- هشدار به خریداران آنلاین طلا
- سرپرست اطلاع رسانی دولت: رویا بافی نکنید، دغدغه پزشکیان رفع مشکلات مردم است
- کروز صاحب ایران خودرو شد
تحولات جدیدی در بیمه ایران اتفاق خواهد افتاد
عضو هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه از زمان استقرار تیم مدیریت جدید در شرکت، اولویتهای مهمی برای ارتقاء جایگاه شرکت تعیین شده است گفت: مهمترین اولویت مدیریت جدید بیمه ایران در راستای سیاستهای دولت سیزدهم، جلب رضایتمندی حداکثری جامعه فراگیر بیمه گذاران بزرگ این شرکت در پهنه جغرافیای ایران است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از بیمه ایران، سید علیرضا سادات میر کاهش زمان رسیدگی به پروندههای خسارتی و تکریم بیمه گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایت مندی ذینفعان بیمه ایران برشمرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامههای اجرایی و دقیقی را تدوین کرده اند که فعال سازی اپلیکیشن "بیمه ایران من" در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است.
سادات میر با اشاره به اینکه اقدامات بسیار مهم دیگری در هیأت مدیره شرکت در حال پیگیری است، افزود: ساماندهی شرکتهای تابعه با هدف مولدسازی داراییها، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاریها از جمله پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاستهای کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک، کام تمامی بیمه ایرانیها را شیرین خواهد کرد.
به گفته این مقام ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، در حالیکه تنها چند ماهی است که تیم مدیریتی جدید در بیمه ایران مستقر شده، اما برای یکی از مهمترین چالشهای تاریخی شرکت که مسأله "زیان انباشته شرکت" است تمهیدات ویژهای اتخاذ شده است.
پیگیری به روزرسانی "اساسنامه شرکت سهامی بیمه ایران" که آخرین نسخه رسمی آن مربوط به پیش از ۶ دهه قبل میباشد و همچنین تغییرات در "ساختار اداری" شرکت با هدف رفع اختلالهایی که بر اثر اجرای ساختار اداری سالهای اخیر در اداره شرکت و همچنین برای همکاران بیمه ایران ایجاد شده بود، از دیگر برنامههای مهم هیأت مدیره بیمه ایران است.
عضو هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه در حوزه "تحول" و "نوآوری" نیز برنامههای بسیار خوبی در مجموعه شرکت پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: به زودی اخبار بسیار خوبی را در این حوزهها به استحضار بیمه گزاران و هموطنان عزیز خواهیم رساند.
سادات میر همچنین با اشاره به اینکه سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار بیمه ایران در سالیان متمادی مهمترین نقطه قوت شرکت بوده است تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برنامههایی در حال تدوین است که ماحصل آن جبران گوشهای از خدمات همکاران خدوم شرکت خواهد بود.