- زنجبیل چگونه به کاهش قند خون کمک میکند
- فواید گردوی آمریکایی برای قلب
- فواید اسفناج برای سلامتی
- چطور مغز خود را با ۸ خوراکی تقویت کنیم
- چای ماچا بخورید تا قلبی سالم داشته باشید
- خوردن تمشک آبی (بلوبری) چه تاثیری بر بدن دارد؟
- خمیازه کشیدن خطرناک تر از آن چیزی است که می دانید
- چرا خمیازه واگیردار است؟
- آیا کوسه ها در برابر انسان خوی تهاجمی دارند یا فقط از خود دفاع میکنند؟
- ترامپ: بدون بمباران با ایران به توافق میرسیم
- اعلام جرم دادستانی تهران علیه چند رسانه در رابطه با انتشار اخبار حادثه بندر شهید رجایی
- وزارت دفاع: محموله نظامی در حادثه آتش سوزی بندر شهید رجایی وجود نداشت
- انفجار در بندرعباس + عکس و فیلم
- دونالد ترامپ: پاپ فرانسیس آدم خوب و سخت کوشی بود
- اولین عکس از پیکر پاپ فرانسیس در تابوت
- ترامپ: آمریکا مذاکرات بسیار خوبی با ایران داشته است
تحولات جدیدی در بیمه ایران اتفاق خواهد افتاد
عضو هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه از زمان استقرار تیم مدیریت جدید در شرکت، اولویتهای مهمی برای ارتقاء جایگاه شرکت تعیین شده است گفت: مهمترین اولویت مدیریت جدید بیمه ایران در راستای سیاستهای دولت سیزدهم، جلب رضایتمندی حداکثری جامعه فراگیر بیمه گذاران بزرگ این شرکت در پهنه جغرافیای ایران است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از بیمه ایران، سید علیرضا سادات میر کاهش زمان رسیدگی به پروندههای خسارتی و تکریم بیمه گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایت مندی ذینفعان بیمه ایران برشمرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامههای اجرایی و دقیقی را تدوین کرده اند که فعال سازی اپلیکیشن "بیمه ایران من" در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است.
سادات میر با اشاره به اینکه اقدامات بسیار مهم دیگری در هیأت مدیره شرکت در حال پیگیری است، افزود: ساماندهی شرکتهای تابعه با هدف مولدسازی داراییها، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاریها از جمله پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاستهای کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک، کام تمامی بیمه ایرانیها را شیرین خواهد کرد.
به گفته این مقام ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، در حالیکه تنها چند ماهی است که تیم مدیریتی جدید در بیمه ایران مستقر شده، اما برای یکی از مهمترین چالشهای تاریخی شرکت که مسأله "زیان انباشته شرکت" است تمهیدات ویژهای اتخاذ شده است.
پیگیری به روزرسانی "اساسنامه شرکت سهامی بیمه ایران" که آخرین نسخه رسمی آن مربوط به پیش از ۶ دهه قبل میباشد و همچنین تغییرات در "ساختار اداری" شرکت با هدف رفع اختلالهایی که بر اثر اجرای ساختار اداری سالهای اخیر در اداره شرکت و همچنین برای همکاران بیمه ایران ایجاد شده بود، از دیگر برنامههای مهم هیأت مدیره بیمه ایران است.
عضو هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه در حوزه "تحول" و "نوآوری" نیز برنامههای بسیار خوبی در مجموعه شرکت پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: به زودی اخبار بسیار خوبی را در این حوزهها به استحضار بیمه گزاران و هموطنان عزیز خواهیم رساند.
سادات میر همچنین با اشاره به اینکه سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار بیمه ایران در سالیان متمادی مهمترین نقطه قوت شرکت بوده است تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برنامههایی در حال تدوین است که ماحصل آن جبران گوشهای از خدمات همکاران خدوم شرکت خواهد بود.