- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
با حضور سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری، حمیدرضا بحیرایی سرپرست اداره کل امور نمایندگیها و دکتر معینی رئیس دانشگاه علمی کاربردی سبا در محل این دانشگاه، تفاهم نامه سه جانبه به منظور همکاریهای آموزشی و پژوهشی فی مابین معاونت برنامه ریزی و نو آوری بیمه ایران و اداره کل امور نمایندگیها و مرکز آموزش علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا امضا شد.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از بیمه ایران، در حاشیه امضای این تفاهم نامه، سلامی با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت جدید شرکت، موضوع آموزش به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: آموزش هزینه نیست و کارایی بسیار زیادی برای کارکنان و شبکه فروش ما دارد.
به همین جهت یکی از مهمترین اولویت هاست. البته این آموزش نباید فقط دریک جنبه خلاصه شود. مهمترین ویژگی این آموزش ها، کاربردی بودن آنها است و به نظر من استفاده از آموزش منجر به شناخت روشهای نوینی در فرآیندهای مختلف شرکت از جمله فروش، خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به امکانات تخصصی و منحصر به فرد مرکز آموزشی علمی کاربردی سبا خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیتهای آموزشی بالقوه داخلی با توجه به استعداد و توانایی نیرهای انسانی متخصص و فنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
معینی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه اظهار داشت: هدف از این تفاهم نامه، توانمند سازی مهارت فروش نمایندگان و شبکه فروش در بخش نمایندگان جنرال، عمر و زندگی به ویژه تمدید پروانه نمایندگان در حوزه مهارتهای هفت گانه فنی در بخشهای بازدید اولیه، ارزیابی، صدور و خسارت و هوشمند سازی کسب و کار بازاریابی، فنون مذاکره و زبان بدن، انضباط مالی دیجیتال مارکتینگ، تحلیل بازار و صنعت بیمه و مدیریت ریسک است.