- حیات اقتصاد کشور مرهون تلاش کارآفرینان است
- بیانیه سپاه در رابطه با حمله نظامی به اسرائیل
- فیلم؛ پهپادهای انتحاری ایران در مسیر اسرائیل
- حمله نظامی ایران به اسرائیل آغاز شد
- «گنبد آهنین» اسرائیل چیست و چطور کار میکند؟
- دادگاهی در آرژانتین ایران را مسئول حمله تروریستی آمیا شناخت
- پنتاگون: اسرائیل از حمایت کامل آمریکا در برابر حمله نظامی ایران مطمئن باشد
- حمله نظامی ایران به اسرائیل جمعه انجام میشود
- موتورسیکلت «قرارهای یواشکی» رئیس جمهوری سابق فرانسه حراج میشود
- کارت سوخت ۲۰ میلیونی دروغ است
- جزئیات عفو ۲ هزار و ۱۲۷ محکوم
- ثبت نام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی ویژه عید فطر ۱۴۰۳
- عکس؛ صورت کبود شده محمود احمدی نژاد
- بازیگران نمایش «عددهای نشده» معرفی شدند
- اطلاعیه قوه قضاییه در رابطه با بازرسی از رسانه فردای اقتصاد
- دلیل اعتراض کشاورزان اروپایی چیست؟
عضو هیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه از زمان استقرار تیم مدیریت جدید در شرکت، اولویتهای مهمی برای ارتقاء جایگاه شرکت تعیین شده است گفت: مهمترین اولویت مدیریت جدید بیمه ایران در راستای سیاستهای دولت سیزدهم، جلب رضایتمندی حداکثری جامعه فراگیر بیمه گذاران بزرگ این شرکت در پهنه جغرافیای ایران است.
به گزارش اکوپل نیوز به نقل از بیمه ایران، سید علیرضا سادات میر کاهش زمان رسیدگی به پروندههای خسارتی و تکریم بیمه گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایت مندی ذینفعان بیمه ایران برشمرد و افزود: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامههای اجرایی و دقیقی را تدوین کرده اند که فعال سازی اپلیکیشن "بیمه ایران من" در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است.
سادات میر با اشاره به اینکه اقدامات بسیار مهم دیگری در هیأت مدیره شرکت در حال پیگیری است، افزود: ساماندهی شرکتهای تابعه با هدف مولدسازی داراییها، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاریها از جمله پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاستهای کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک، کام تمامی بیمه ایرانیها را شیرین خواهد کرد.
به گفته این مقام ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، در حالیکه تنها چند ماهی است که تیم مدیریتی جدید در بیمه ایران مستقر شده، اما برای یکی از مهمترین چالشهای تاریخی شرکت که مسأله "زیان انباشته شرکت" است تمهیدات ویژهای اتخاذ شده است.
پیگیری به روزرسانی "اساسنامه شرکت سهامی بیمه ایران" که آخرین نسخه رسمی آن مربوط به پیش از ۶ دهه قبل میباشد و همچنین تغییرات در "ساختار اداری" شرکت با هدف رفع اختلالهایی که بر اثر اجرای ساختار اداری سالهای اخیر در اداره شرکت و همچنین برای همکاران بیمه ایران ایجاد شده بود، از دیگر برنامههای مهم هیأت مدیره بیمه ایران است.
عضو هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه در حوزه "تحول" و "نوآوری" نیز برنامههای بسیار خوبی در مجموعه شرکت پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: به زودی اخبار بسیار خوبی را در این حوزهها به استحضار بیمه گزاران و هموطنان عزیز خواهیم رساند.
سادات میر همچنین با اشاره به اینکه سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار بیمه ایران در سالیان متمادی مهمترین نقطه قوت شرکت بوده است تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برنامههایی در حال تدوین است که ماحصل آن جبران گوشهای از خدمات همکاران خدوم شرکت خواهد بود.