کد خبر: ۲۶۹۳
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
امیر عزیزی سرمربی تیم ملی ۱۱ بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخوانده است که نام امیرعلی سلیمانی پسر رییس فدراسیون نیز در آن لیست وجود دارد.

نام پسر رییس فدراسیون اسکواش در لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی تیم ملی پدل دیده می‌شود.

به گزارش اکوپل نیوز به نقل از ایسنا، رقابت‌های قهرمانی جهان پدل مردان از ۲۰ آبان به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران در دور مقدماتی با استرالیا و ژاپن رقابت خواهد کرد. امیر عزیزی سرمربی تیم ملی ۱۱ بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخوانده است که نام امیرعلی سلیمانی پسر رییس فدراسیون نیز در آن لیست وجود دارد.

البته طبق اعلام فدراسیون اسکواش در نهایت تنها ۸ بازیکن راهی قطر خواهند شد و حال باید دید نام پسر آقای رییس در لیست اعزامی به مسابقات قطر خواهد بود یا خیر؟ به هر حال او یکی از ۱۱ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی پدل است.

حضور پسر رییس فدراسیون اسکواش در تیم ملی پدل

امیر عزیزی سرمربی تیم ملی پدل می‌گوید که بازیکنان حاضر در تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی رصد شده اند. امیرعلی سلیمانی چندین سال است که عضو تیم ملی پدل است و ظرفیت لازم برای حضور در تیم ملی را دارد.

سعید آوک، داریوش صابر، سهراب درفشی، حمید مبارکی، آریا روغنی، مازیار یاوری، ارسلان محمدی، امید سوری، فرساد شاهی، امیر سینا صالح و امیرعلی سلیمانی اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی است.

امیر عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا امیر علی سلیمانی پسر رئیس فدراسیون است به ایسنا گفت: بله پسر رئیس فدراسیون و ۲۲ یا ۲۳ ساله است. اگر اخبار را رصد کنید امیرعلی سلیمانی از سال‌ها قبل در تیم ملی پدل حضور داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر